• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    Hoezo ben je veranderd van school dan?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Het spijt me voor je! Sterkte!


    Life is full of fake people

    Wat is de reden dat je veranderd bent?
    En misschien kan je toch nog terug veranderen naar je oude school, er zijn veel mensen die in het begin van het schooljaar nog snel even veranderen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Waarom ben je dan veranderd van school?
    Veel succes anyway


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is rot, maar waarom ben je dan eigenlijk veranderd van school? Daar had je toch vast ook goede redenenen voor?
    En het zal uiteindelijk vast niet zo erg zijn als het lijkt. Er zullen ongetwijfeld ook wel leuke mensen op je nieuwe school rondlopen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bohemian schreef:
    Wat is de reden dat je veranderd bent?
    En misschien kan je toch nog terug veranderen naar je oude school, er zijn veel mensen die in het begin van het schooljaar nog snel even veranderen.

    Ik zat op een gymnasium, maar ik wilde naar atheneum. En ik mocht de mensen in mijn klas niet, en de mensen uit mijn dorp die ook naar die school gingen ook. En er is geen atheneum op mijn school dus moest ik wel naar een andere school. En ik mag niet terug van mijn ouders.

    Sandrapoep schreef:
    (...)
    Ik zat op een gymnasium, maar ik wilde naar atheneum. En ik mocht de mensen in mijn klas niet, en de mensen uit mijn dorp die ook naar die school gingen ook. En er is geen atheneum op mijn school dus moest ik wel naar een andere school. En ik mag niet terug van mijn ouders.


    Dat is wel kut. Maar bekijk het positief: je leert nieuwe mensen kennen en waarschijnlijk zul jij je klasgenoten nu wel mogen!
    Veel succes morgen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Inifinity schreef:
    Het spijt me voor je! Sterkte!


    +

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:48 ]


    26 - 02 - '16

    Vervelend. Maar je weet niet wat je op die andere school te wachten staat. Misschien wordt het zelfs leuker dan je vorige school, dat weet je niet. Je zult hoe dan ook wel nieuwe mensen ontmoeten, want dat gaat vanzelf, en misschien worden die nieuwe mensen wel goede vrienden van je.


    Aan niets denken is ook denken.

    Als je veranderd bent omdat je een richting wou doen die je écht graag wil doen, dan is dat aan de ene kant toch goed? Ik bedoel, je mag je studiekeuze niet van je vriendinnen laten afhangen. Uiteindelijk draagt je opleiding bij tot je toekomst, dus als jij die richting wil doen, moet je die doen, ook al is het in een andere school. Als je vriendinnen echt je vriendinnen zijn, zul je ze vast en zeker nog wel zien en horen, dan misschien wel minder dan voordien, maar bekijk het van de positieve kant. De tijd die jullie samen gaan doorbrengen zullen jullie dan uiterst goed benutten.
    Bovendien zullen er ook wel leuke mensen op je nieuwe school zijn - een 'nieuwe' start kan ook eens goed zijn (:


    There will be beauty from pain.

    Wel veel geluk vandaag^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gewoon blijven denken aan de redenen waarom je veranderd bent. Alle voordelen hebben z'n nadelen, maar blijf denken aan de voordelen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb precies hetzelfde, ik ga ook naar een andere school zit niet meer bij mijn vriendinnen in de klas, moet verder fietsen. Ik vind het ook niet leuk, maar ik heb er zelf voor gekozen omdat ze de opleiding die ik wil doen op mijn andere school niet hadden. Je moet gewoon het beste ervan maken! xo


    You make me smile, a lot..