• Ja. Tokio Hotel, whut? Ja die band :'D. Leest/schrijft er iemand nog verhalen van? Zo ja, let me know en post (als je ze schrijft) ze hier beneden! & Mocht je interesse hebben iets te lezen, ik ben bezig met iets maar I'm not sure. En ja 't moet een TH FF worden want dat vind ik en wat ik vind telt gewoon :c.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ikzelf schrijf ze niet meer, maar lees ze wel nog graag dus ik neem ook even een abo. Het zou handig zijn om nog een paar goeie te vinden. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Ikzelf schrijf ze niet meer, maar lees ze wel nog graag dus ik neem ook even een abo. Het zou handig zijn om nog een paar goeie te vinden. (:
    Zal ik je anders de proloog sturen van die wat ik wil beginnen?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...)Zal ik je anders de proloog sturen van die wat ik wil beginnen?

    Ja pb het ander maar (:


    Tears are words the heart can't say.

    TH infinity!
    Haha .., jah, de aliens leven ook nog.
    Ik schrijf een TH story. Ik schrijf Alice.
    If I Die Tomorrow


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    TH infinity!
    Haha .., jah, de aliens leven ook nog.
    Ik schrijf een TH story. Ik schrijf Alice.
    If I Die Tomorrow
    Oeh ik neem zeker een kijkje :D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Sänger sucht frau vind ik wel een goede story, al is hij afgelopen en het vervolg staat niet (meer) online


    Ex astris, sciencia

    Ik ben nog altijd bezig met die van mij, al twee jaar lang eigenlijk. De eerste delen vind ik persoonlijk niet zo super als ik ze herlees, maargoed. Dat verhaal is een beetje m'n kindje :'D.

    Het lot - BILLKAULITZ
    We weten allemaal hoe hij is, de beruchte Tom Kaulitz. Althans dat denken we toch. Bill daarentegen is helemaal anders. Hij verafschuwt de vele oneightstands van zijn tweelingsbroer en gelooft steevast dat zijn soulmate op een dag voor zijn neus zal staan. Liefde voor hem is eeuwig en niet voor slechts één nacht.
    En ik, ik werd toevallig in hun leven gegooid. Het lot bracht me tot bij hen, maar leerde me ook dat er aan alle goede dingen meestal ook een pijnlijke keerzijde verbonden is. Het was mijn lot.


    En ik heb ook wel interesse in dat verhaal van jou (: !


    There will be beauty from pain.

    Ik wil een FanFic schrijven maar ben nog op zoek naar een Co- auteur.
    Anyway ik ben ook wel geïnteresseerd is jouw verhaal!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    klik voor nieuwe story

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 14:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]