• Mijn zus vertrekt donderdag voor 5 maanden naar China om daar stage te lopen.
    Hartstikke leuk voor haar natuurlijk, ze heeft er hard voor gewerkt.
    Nu wil ik toch graag nog iets voor haar maken of doen zodat ze dat kan bekijken of herinneren als ze daar in China is, want de kans dat ik mee mag om haar op te zoeken is niet zo groot.
    Alleen weet ik niet zo goed wat ik haar moet geven.
    Het moet niet te veel werk zijn, ik heb gewoon school, niet te veel kosten en vooral niet teveel ruimte innemen.
    Ideetjes?
    Trouwens hier wat informatie over haar
    Ze is 20]
    Houdt van Schildpadden, tinkerbel, prinsessen en eenhoorns

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:59 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg dat is zo vet.
    Um, maak iets met een prinses op een eenhoorn die over een regenboog moeten op zoek naar tinkerbel met de schildpad. idk :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik was van plan om voor mijn oma een pop-up card te maken voor haar verjaardag. Met als inhoud haar parochie, oud huis, kinderen enzo.

    Misschien kan je zoiets doen voor je zus? Maar dan met die interesses of China ofzo?

    Ik heb mijn idee van deze video.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou gewoon eens naar de winkel gaan en kijken of ik daar iets vind :3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Scandal schreef:
    Ik was van plan om voor mijn oma een pop-up card te maken voor haar verjaardag. Met als inhoud haar parochie, oud huis, kinderen enzo.

    Misschien kan je zoiets doen voor je zus? Maar dan met die interesses of China ofzo?

    Ik heb mijn idee van deze video.

    omg dat is supervet!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ehm je kan een voorwerp nemen, bijv. Kussen, t-shirt en dan kan je bij crea winkels van een speciaal foto papier kopen. je print je foto op zo'n papier en strijpt het dan op het voorwerp. Je kan het beter wel eerst spiegelen als er tekst op staat(:
    Dit heb ik ooit eens gedaan(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ooit een One Shot geschreven voor iemand die naar het buitenland verhuisde :')


    If a writer falls in love with you, you can never die