SITES.
Ik doe alleen (nog) niet aan cosplay, maar ik zie ze overal op sites op internet.
DE PRUIKEN ZIJN VERDOMME DUUR. Ik zag ergens een standaard gekleurde pruik voor "maar" 40 euro. o_o
Dragneel schreef:
SITES.
Ik doe alleen (nog) niet aan cosplay, maar ik zie ze overal op sites op internet.
DE PRUIKEN ZIJN VERDOMME DUUR. Ik zag ergens een standaard gekleurde pruik voor "maar" 40 euro. o_o
Ik had een site waar het HEEL goedkoop was. Mijn wig kwam uit china.
Wacht ik zoek even de site op.
Dragneel schreef:
SITES.
Dragneel schreef:
(...)
Voor mijn gevoel komt ALLES uit China. :')
Lol true.
Maar ik had de site op de pc opgeslagen dus ik kijk morgen wel.
Maar volgens mij (ik had een hele goede kwaliteit pruik) was mijn pruik intotaal (+verzendskosten) 30 euro of zo?
De meesten maken ze zelf. Maar online kopen is inderdaad een goede, maar dure oplossing. Zeker omdat het heel vaak uit China komt, zoals hier boven staat. (:
Ik heb ze tot nu toe zelf gemaakt behalve mijn kigurumi en doe heb ik op eBay gekocht
En mijn pruiken krijg haal ik uit pruiken winkels en eentje heb ik in China gekocht ;w;
Maar sommige cosplay zijn heeeel simpel zelf te maken C:
Ik heb eens een Esther (Orphan) Cosplay gedaan, daar moest je gewoon kijken naar hoe ze eruit zag en dr kleede, een beetje in de stijl verdiepen.
Ik heb gewoon die jurk gekocht bij een Bleep shop for 10 eurp hij was heel goedkoop. Meestal als ik een cosplay doe kijk ik zelf of ik kleren heb die erop lijken