• Soms denk ik echt wat voor vader ben je?

    Me ouders zijn gescheiden toen ik 3 was.

    Er is iets ergs met me gebeurd en daar heb/had ik toen veel last van 2 jaar geleden en nu weer last van. Ik wou het aan hem vertellen voor steun, maar hij wou het niet eens weten. Wat voor vader ben je dan..

    Het ligt er ook aan wat er gebeurd is en misschien wil hij geen oude wonden weer openen. Ik snap dat het rot is voor jou en ik hoop dat je het hoe dan ook kunt verwerken, desnoods met hulp (:


    26 - 02 - '16

    Heb ik ook ongeveer, ik kan niet echt tegen mijn vader praten over zo'n dingen.. Vind ik echt enorm jammer en kwetsend..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Een slechte


    Olive

    Misschien vind je vader het nog moeilijk. Probeer op een rustig moment met hem erover te praten over dat je het moeilijk hebt en/of op een goed moment dat je het naar vind dat hij zo reageerde toen je wou praten. Praat in de ik-persoon en maak geen verwijten, geef je vader de ruimte om ook in te zien dat het asociaal en vervelend was dat hij zo lullig reageerde.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wacht nog steeds op mijn geld van 2 jaar geleden. Tijdens een gevecht met zijn vriendin maakte hij iets kapot van mij. Verwacht nog steeds mijn geld.

    Dan ken je mijn vader nog niet...
    Ik zou alleen willen gaan wonen alleen al om niet meer met hem te moeten samen wonen. Ben allesinds al blij dat hij vaak weg is, meestal ook voor lange tijd! (:


    O, look at all the fucks I give: