• Ja mijn papa D: Hij neemt redelijk sterke medicatie en zijn haar begon uit te vallen (soort van chemo) en nu komt hij opeens mijn kamer binnen, helemaal kaal. Hij heeft zichzelf net geschoren zodat zijn haar beter kan teruggroeien. Ik snap het wel, maar ik vind het wel jammer :c En nu moet ik echt aan mijn papa wennen :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Dat is niet leuk. Maar gelukkig groeit haar terug aan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar als de medicijnen hem beter maken, is dat de positieve kant van het verhaal, misschien. Het is inderdaad niet leuk, maar het groeit gelukkig weer aan en zoals je vader zegt, nu ook beter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scandal schreef:
    Dat is niet leuk. Maar gelukkig groeit haar terug aan. =)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Blomkvist schreef:
    Maar als de medicijnen hem beter maken, is dat de positieve kant van het verhaal, misschien. Het is inderdaad niet leuk, maar het groeit gelukkig weer aan en zoals je vader zegt, nu ook beter.


    -

    Als medicijnen je beter maken en dan je haar uitvalt, dan ga ik toch liever voor beter worden (:
    Ik zou ook wennen, hoor. Ik had het al met de snor van mijn vader :')


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Als medicijnen je beter maken en dan je haar uitvalt, dan ga ik toch liever voor beter worden (:
    Ik zou ook wennen, hoor. Ik had het al met de snor van mijn vader :')


    26 - 02 - '16

    Chuggaa schreef:
    Als medicijnen je beter maken en dan je haar uitvalt, dan ga ik toch liever voor beter worden (:
    Ik zou ook wennen, hoor. Ik had het al met de snor van mijn vader :')


    Duh, natuurlijk, mijn vader blijft mijn vader en ik heb natuurlijk lie er dat hij beter wordt, maar het is wel wennen (:


    Olive

    Blomkvist schreef:
    Maar als de medicijnen hem beter maken, is dat de positieve kant van het verhaal, misschien. Het is inderdaad niet leuk, maar het groeit gelukkig weer aan en zoals je vader zegt, nu ook beter.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.