• Ja, vandaag heb ik me ingeschreven in mijn derde middelbare school en ik heb nu al zin naar 3 september! Ik vond het echt een mooie, leuke school en de leerkracht die me had ingeschreven as super vriendelijk en zal me wiskunde geven :Y) En er ligt een leuk parkje naast en ik ken al genoeg mensen om me niet alleen te voelen, super ^^
    Nog mensen die hier van school gaan veranderen (:?


    Olive

    Nope, maar wel leuk dat je een leuke school hebt gevonden! Waar je oude scholen niet zo leuk? :c En ken je al mensen op de school? Veel plezier en succes alvast!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga naar een nieuwe school dit jaar, ik begin nu wel zenuwachtig te worden, Dinsdag begint 'ie...

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:27 ]


    Tijd voor koffie.

    Nope. Wordt 2e jaars student (: Maar waarom ben je al 2 keer geswitched ;o? Beviel het niet?


    To infinity and beyond •

    Nope, maar ik zou dood gaan in jouw plaats :'D


    effort never betrays you

    Blomkvist schreef:
    Nope, maar wel leuk dat je een leuke school hebt gevonden! Waar je oude scholen niet zo leuk? :c En ken je al mensen op de school? Veel plezier en succes alvast!


    Nja, eerste school was een middenschool, dus ik moest na het tweede jaar een nieuwe school zoeken. Die school beviel me totaal niet en nu dus mijn derde (: & ik ken al enkele mensen vanuit mijn basisschool waarmee ik wel nog eens babbel en van de bus, dus dat komt vast goed :Y)


    Olive

    Disick schreef:
    Nope. Wordt 2e jaars student (: Maar waarom ben je al 2 keer geswitched ;o? Beviel het niet?


    Mijn vorige school niet echt nee D:

    Amarelo schreef:
    Nope, maar ik zou dood gaan in jouw plaats :'D


    Por que? ;D


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Por que? ;D

    Geen idee, zo helemaal precies 'opnieuw' beginnen. Ik vind het al eng dat mijn klas nu anders gaat zijn, en dan is van school veranderen nog wel een stapje verder he :'D


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    (...)
    Geen idee, zo helemaal precies 'opnieuw' beginnen. Ik vind het al eng dat mijn klas nu anders gaat zijn, en dan is van school veranderen nog wel een stapje verder he :'D


    Oh, ik hou juist van opnieuw beginnen, altijd fijn om met een schone lei te starten. Maar al die scholen zijn zeg maar in dezelfde stad, dus ik ken sowieso wel mensen die daar zitten, dus zo eng is het niet (: & ik ben heel erg sociaal! En met jouw klas komt het echt wel goed! ;D


    Olive

    Nope, nog nooit. :3 Alleen maar van peuterspeelplaats... :3
    Ik ga nu naar mijn derde jaar, JPT. :3 Ik heb er een beetje zin in...
    Maar ik heb meer zin in nog 7 weken vakantie!!! (A)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    4Everdeen schreef:
    Ik ga naar een nieuwe school dit jaar, ik begin nu wel zenuwachtig te worden, Dinsdag begint 'ie...


    Ah, ik ben er zeker van dat het allemaal wel goed komt ;D


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Ah, ik ben er zeker van dat het allemaal wel goed komt ;D
    `

    ;P, dankjewel, bij jou zeker :3


    Tijd voor koffie.

    Jij bent de eerste persoon die ik opgewekt heb horen praten over het begin van het nieuwe schooljaar tot nu toe .__. Maar goed dat je er zin in hebt, ik alles behalve x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Jij bent de eerste persoon die ik opgewekt heb horen praten over het begin van het nieuwe schooljaar tot nu toe .__. Maar goed dat je er zin in hebt, ik alles behalve x'D.


    De eerste dag, dan haat ik het alweer lol :'D


    Olive

    Ik verander van school en ga me morgen inschrijven. Maar ik ben er niet blij mee.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    Ik verander van school en ga me morgen inschrijven. Maar ik ben er niet blij mee.


    Ahw, kan ook altijd :C Waarom ga je veranderen?


    Olive