Ja, hé hé, daar zit ik altijd mee te knoeien. Vaak als ik een innemend of intrigerend boek en/of serie uit heb, vooral een serie, komt er zo'n gevoel over mij heen van, ja Jezus, hoe leg je dat uit. Ik denk dat je het goed kan omschrijven als gelaten, lusteloos en vooral bedrukt.
Ik las net de Millenium trilogie uit, in dit geval dus Gerechtigheid. Over de hele serie plus [herhaling] van de films heb ik anderhalve week gedaan, en nu is het klaar, de kring is rond, punt, klaar, uit. Ik heb potdomme nog nooit zo'n serie gelezen en wat voor mij in eerste instantie Harry Potter-serie was, is nu de Millenium trilogie geworden: mijn favoriete serie/boeken. Dus nu begin ik, zoals ik met meerdere favorieten doe, gewoon opnieuw met lezen. En ik heb genoeg geld voor de Extended Edition dvd-box van de Zweedse verfilming [klik HIER], en aangezien wij thuis allemaal van Millenium houden - in ieder geval van de films - ga ik maar vrolijk door met lezen. Alleen ik voel me wel zo bedrukt. Of ik ga het Bernini misterie lezen, vond mijn pa een goed idee. Meer mensen met zulke trekken als ze een boek/serie uit hebben? [:
[ topic verplaatst door een moderator ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife