• Persoonlijk zou ik het echt zo fijn vinden als artiesten gewoon hun album uitbrachten, maar daarnaast ook een instrumentale versie van al hun liedjes.
    Serieus, ik zou het net zo lief kopen.
    Meestal vind ik de instrumentale versies van de liedjes net zo mooi!


    Eén van mijn favorieten, kan ik echt uren naar luisteren (Gers Pardoel's Ik Neem Je Mee);




    Daarnet vond ik ook deze karaoke versie van Carrie Underwood's Two Black Cadillacs;



    Nog meer die net zo lief luisteren naar de instrumentale versies van liedjes als het gewone?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb een instrumentale mix van verschillende Disney-liedjes, van meer dan een uur lang :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Ik heb een instrumentale mix van verschillende Disney-liedjes, van meer dan een uur lang :'3


    Life is full of fake people

    Echt hé! Vind ik ook. Sommige liedjes zijn ook gewoon zo mooi instrumentaal!


    Tears are words the heart can't say.

    Nayade schreef:
    Ik heb een instrumentale mix van verschillende Disney-liedjes, van meer dan een uur lang :'3


    Oh my! Deel hem met me pleaase! Ik ben dol op disney! :'D

    Bingley schreef:
    (...)

    Oh my! Deel hem met me pleaase! Ik ben dol op disney! :'D


    Even kijken of ik de link nog vind :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helemaal mee eens! Ik kan er ook echt uren naar luisteren. Het valt me ook niet echt meer op dat er niet gezongen wordt als er een instrumentale versie op shuffle komt :')

    Veel kpop cd's hebben er een of twee instrumentals bij zitten, bij jpop cd's vaak van alle of bijna alle liedjes. Daar ben ik echt heel blij mee.
    Een paar van m'n favorieten;
    Migikata - Maeda Atsuko



    SHINee - Lucifer


    Park Jung Min - Not Alone


    Ennn Can't U See, Insane, Tick Tack, Queen en again.
    Ook vind ik Navi - Listen To The End, KAT-TUN - Rescue, Yamashita Tomohisa - One in a million, Jin Akanishi - Eternal en Arashi - To Be Free zijn great, maar die staan niet op youtube (cat).

    Sorry voor de spam ^^"

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 23:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo