• Het is weer zover :3
    Ik zoek rollen! Voor deze story


    Ik zoek:

    Een hoer waarmee de nieuwe man van Brenna een affaire krijgt.
    - Spencer Meaghan Julia Harrison (Beliebery)

    De koning en koningin
    - Victoria Alexandria (Omnivium)
    -

    Een aantal vriendinnen van Brenna die rijke edelvrouwen zijn
    - June Alisson Egmond (Cydonia)
    - Faith Falicia Adelena Winchester (Lunaaaa)
    - Eleonora Dubois (Omnivium)
    -

    Een hartsvriendin
    - Belle 'Aria' Luca Domineca Montgomery. (Beliebery)

    Een jongen waarmee Brenna zelf verliefd op wordt
    - Kaielayn "Kai" Peter De Amioure (Fullbuster)

    Een aantal gewone mensen uit het volk. Het liefst allemaal verschillenden: Boeren, edelen en geestelijken.
    - Marianne "Maria" Magdala (Styx)
    - Tony Chose (XInnocencex
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Rol:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Stand in de bevolking: (Dit kan 1 geestelijken, 2 edelen en 3 boeren zijn)
    Verjaardag en leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk: (Liever niet perfect en het moet passen bij de cultuur waar Brenna in terecht komt. Namelijk de 18e en 19e eeuw)
    Karakter: (Goede én slechte eigenschappen, niemand is perfect)
    Hobby's:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zie dat je nog rollen nodig hebt en ik verveel me. (krul)

    Rol: Nog een vriendin? En anders een gewoon mens uit het volk. ^^
    Volledige naam: Eleonora Dubois
    Nationaliteit: Frans
    Stand in de bevolking: Edel
    Verjaardag en leeftijd: 5 Oktober, 22 jaar
    Familie: Haar ouders zijn omgekomen in een Franse oorlog en toen is ze naar Engeland gegaan. Ze heeft nog een zus waarmee ze het contact is verloren.
    Uiterlijk:



    Karakter: Eleonora is zeer zelfstandig en serieus, maar met vriendinnen die ze vertrouwd kan ze best brutaal en losbandig overkomen.
    Hobby's: Ze gaat graag naar feestjes en ze kookt heel graag.
    Extra's: Ze hoopt haar ware liefde in Engeland te vinden, maar vaak zijn de mannen te statisch en net, waar ze op afknapt.

    Rol: Koningin
    Volledige naam: Victoria Alexandria
    Nationaliteit: Engels
    Stand in de bevolking: Koningen zijn edel toch? [a]
    Verjaardag en leeftijd: 15 Mei, 40
    Familie: Dochter van koning Edward II.
    Uiterlijk:


    Karakter: Uhm, misschien heb je hier al plannen voor, dus ik laat 'm nog even open.
    Hobby's: Victoria is dol op juwelen en mooie jurken. Ook wandelt ze graag in haar enorme tuin, waar ze geniet van alle bloemen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Danku ;3


    26 - 02 - '16

    Rol: gewoon iemand van het volk.
    Volledige naam: Tony Chose
    Nationaliteit: Engels en 1/3 frans
    Stand in de bevolking: "boer" (zoon van de bakker)
    Verjaardag en leeftijd: 18, 21 Juni
    Familie: Tony is de jongste zoon van de bakker (Of een boer als er geen bakker of iets dergelijks is ^^) Zijn moeder is overleden toen hij twee was. Zijn oudere zus Marieken (28) heeft altijd voor hem gezorgd. Hij heeft ook nog een oudere broer, Vincent (22). Zijn moeder, Lucette, was half Frans.
    Uiterlijk: Ik weet dat het niet heel erg 18/19e eeuws is maar iets beters kon ik niet vinden.


    jared padalecki
    Karakter: Tony is erg lief en gevoelig. Hij is erg spontaan en totaal niet verlegen. Hij heeft een vriendelijke en open uitstraling en hij is iemand die je snel mag. Tony is grappig en wordt door eigenlijk iedereen aardig gevonden. Hij is alleen niet erg dapper. Hij wil later graag de bakkerij (of boerderij indien er geen bakkerij is) van zijn vader overnemen, maar bijvoorbeeld vechten is niets voor hem. Hij is erg onzeker en ontzettend voorzichtig. Je kunt goed met hem praten en al je problemen bij hem kwijt. Hij is wel wat onhandig en klunzig. Als hij ruzie heeft weet hij door alle emoties niet goed hoe hij moet reageren. Dan loopt hij vaak weg. Tony is niet bang om te huilen, wat door veel mensen wordt gezien als een zwakte.
    Hobby's: Hij houdt heel erg van buiten zijn, dan maakt het hem niet erg veel uit wat hij doet. Ook is hij gek op dieren en hij verzorgt ze graag. Jagen vindt hij vreselijk en het iets wat hij absoluut niet zou kunnen.
    Extra's: Als hij nerveus is gaat hij ongelofelijk erg stotteren.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:07 ]


    To live is to fight ~ Shinku