• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik grinnikte en gaf hem plagend een zachte duw.
    ''Ja, kort maar lekker. Jij ook?'' grijnsde ik, terwijl ik hem nog steeds met mijn blauwe ogen aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ja hoor' Andwoord ik waarna mijn gedachten bijna automatisch naar Fred gingen, waar was hij nu? En waar sliep hij? en deed vervolgens mijn best niet meer aan hem te denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik ging recht zitten en keek George toen doordringend aan. Ik pakte beiden zijn handen vast, en zuchtte even.
    ''Denk je niet.. dat het beter is als ik terug ga? Naar Voldemort?'' begon ik voorzichtig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Denk je niet.. dat het beter is als ik terug ga? Naar Voldermort?' Vraagt ze vervolgens als ze rechtop is gaan zitten. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik haar vervolgens, ik wil niet dat zij weg gaat.. In iedergeval niet zij ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Nou.. door de Orde ben ik daar moeilijker te vinden en te krijgen, en..'' ik zuchtte. ''Ook voor jouw veiligheid.''
    Ik kneep zachtjes in zijn handen als teken dat ik het ook helemaal niks vond, maar het wel logisch was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waneer wil je weg gaan dan?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik een poging doe niet te laten zien hoegraag ik wil dat ze niet weg gaat en dat ze blijft, ik voelde er niets voor om hier nog dagen te wachten tot Fred terug was. 'En hoelang wil je daar blijven?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Zo snel mogelijk. Vanavond.. vanmiddag,'' zei ik zachtjes, en beet op mijn onderlip. ''ik weet niet voor hoelang. Hoelang zouden ze zoeken, denk je?'' vroeg ik, en keek hem weer aan. Ik vond dit niet leuk, helemáál niet leuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ik heb geen idee, ik hoor amper iets over de Orde als we daar zijn al komen de hangoren toch goed van pas als ze en vergadering hebben maar verder heb ik geen idee' Zeg ik terwijl mijn gezicht betrok bij het idee dat ze al zo snel weg zou gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zag dat hij het niet leuk vond, en ik omhelsde hem.
    ''We gaan schrijven, oké? En ik kom je vast wel opzoeken,'' zei ik zachtjes, en begroef mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria ivaine Greengrass

    Astoria keek omhoog naar Pansy. Nee, op dit moment kon het haar niet boeien dat ze een kop kleiner was en 2 jaar jonger. "Nee! Het is jou eigenschuld, jij bent hier de gene die gewoon kapot erg jaloers is op iemand die ook maar een blik naar Draco geeft! Als jij niet zo jaloers was was dit nooit gebeurd! Dus nee, het is niet mijn schuld!" Zei astoria terwijl ze Pansy een kleine duw gaf en inmiddels ook dreigend een paar stappen naar voren had gedaan. En nog voor dat Pansy iets kon zeggen had Astoria haar handen al in Pansy haar haren gewikkeld en haar op de grond gesleurd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ik ga je missen' Andwoorde ik zachtjes terwijl ik mijn hooft tegen die van haar legde, 'Als je maar belooft langs te komen' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik glimlachte.
    ''Natuurlijk,'' zei ik zachtjes.
    Ik zou niet liever willen, aangezien het in Malfoy Manor niet érg gezellig zou zijn. In plaats van liefde.. pijn. Veel pijn. Lichamelijk, dan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'En ik heb honger' Voegde ik er grijnzend aan toe, tsja.. Ik moest toch iets doen om de situatie wat beter te maken dan het was. En mijn manier daarvoor was eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte door zijn typische George-opmerking, dat voor hem gepast was op elk moment van de dag.
    ''Dan ga je eten,'' grinnikte ik. ''Ik ga zo mijn koffer inpakken, denk ik..'' mompelde ik, en liet hem los om vervolgens op te staan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Je gaat nog niet weg toch?' Vroeg ik voor de zekerheid waarna ik opstond en me uitrekte. 'In iedergeval nog niet?' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling