• Ja. Mijn kat is dan wel schattig enzo, maar hij is verdomme lui.
    Hij is een jager. Dat is wel duidelijk. Er zijn wel weken dat er 4 dagen op 7 iets aan de deur ligt: muis, rat of konijn...
    Maar nu? Pff!
    We kwamen terug van een fietstocht en ik zag wat verder een muis lopen. Oscar stond aan de poort te wachten, ik pak hem op en loop naar waar ik die muis zag. Hij zat in de berm/gras/bloemen... Ik zorg ervoor dat zijn hoofd richting de muis is. Geen reactie. Ik zet hem op de grond en hou zijn hoofd vast richting de muis. Geen reactie. Ik doe het nog een aantal keer, maar nee, hij stapt op zijn dooie gemak weg.
    Stomme katte.
    Ik heb de muis dan zelf nog met afgevallen appels aangevallen, maar mijn gooikunsten zijn niet de beste. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zielig! Arme muis!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Zielig! Arme muis!

    *facepalm*
    Nee, hij trippelt nog rond.
    Oh, één der volgende dagen zal hij wel gepakt worden door Oscar, of de kat van de buren, zoniet zal hij ooit wel eens vergif eten. (cat) Dood. Dat moeten ze!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    *facepalm*
    Nee, hij trippelt nog rond.
    Oh, één der volgende dagen zal hij wel gepakt worden door Oscar, of de kat van de buren, zoniet zal hij ooit wel eens vergif eten. (cat) Dood. Dat moeten ze!



    Er liep laatst een wilde muis in mijn kamer. Super schattig. Hij was bruin en kwam alleen 's avonds te voorschijn. I call him Harry! :Y)
    Hij is nu weg. Ik had een muisvriendelijke muizenval gekocht en daar wat lekkers ingedaan. Helaas ging die er niet in. Hij is al een tijdje weg. Misschien komt die wel weer een keertje langs!
    Zolang die dat niet doet moet ik het maar doen met mijn ratten, die ik als huisdier heb. (:


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)


    Er liep laatst een wilde muis in mijn kamer. Super schattig. Hij was bruin en kwam alleen 's avonds te voorschijn. I call him Harry! :Y)
    Hij is nu weg. Ik had een muisvriendelijke muizenval gekocht en daar wat lekkers ingedaan. Helaas ging die er niet in. Hij is al een tijdje weg. Misschien komt die wel weer een keertje langs!
    Zolang die dat niet doet moet ik het maar doen met mijn ratten, die ik als huisdier heb. (:

    o.o
    Dat. Is. Gewoon. Vies. Ieuwl! D:
    Ik hoop voor jou dat die weg blijft uit je kamer, want dat kan gewoon niet gezond zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    o.o
    Dat. Is. Gewoon. Vies. Ieuwl! D:
    Ik hoop voor jou dat die weg blijft uit je kamer, want dat kan gewoon niet gezond zijn.


    Haha .., ik heb ook geen idee hoe die er kwam. We hebben een heel schoon huis hoor, heb geen verkeerde ideeën....
    Maar jha .., hij was wel lief!
    Geef maar een dikke kus aan Oscar van me!


    Life is full of fake people

    En waarom is je kat dan stom? Het was bijna 35 graden.
    Zou jij dan achter een muis aanrennen?
    Bij ons lagen ook alle dieren plat - daarom zijn ze ook niet stom.
    Sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    En waarom is je kat dan stom? Het was bijna 35 graden.
    Zou jij dan achter een muis aanrennen?
    Bij ons lagen ook alle dieren plat - daarom zijn ze ook niet stom.
    Sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk.

    Omdat het al 19h was.
    Hij zat in de struiken, in de schaduw te luieren, slapen en op ons te wachten en toen was het al niet meer zo warm, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Britsanity schreef:
    En waarom is je kat dan stom? Het was bijna 35 graden.
    Zou jij dan achter een muis aanrennen?
    Bij ons lagen ook alle dieren plat - daarom zijn ze ook niet stom.
    Sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk.


    Uhuh, volgens mij bedoelde ze dit niet echt serieus hoor. Denk ik. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Britsanity schreef:
    En waarom is je kat dan stom? Het was bijna 35 graden.
    Zou jij dan achter een muis aanrennen?
    Bij ons lagen ook alle dieren plat - daarom zijn ze ook niet stom.
    Sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk.


    Denk ik ook ..


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Haha .., ik heb ook geen idee hoe die er kwam. We hebben een heel schoon huis hoor, heb geen verkeerde ideeën....
    Maar jha .., hij was wel lief!
    Geef maar een dikke kus aan Oscar van me!

    Pff. Morgen (;
    Momenteel zit hij buiten, hij heeft z'n eten gehad.

    Dat de muis in het woongedeelte komt, lijkt me niet normaal. (Ookal is het maar de slaapkamer.) Wij hebben ook wel muizen in huis, dat weet ik. Er zitten er op zolder en in de kelder. We hebben er ooit eens eentje gevonden in de grote maiszak in de garage. :Y) Die beleefde de tijd van zijn leven. Tot wij hem vonden. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nightray schreef:
    (...)

    Uhuh, volgens mij bedoelde ze dit niet echt serieus hoor. Denk ik. XD

    Het feit is gewoon. Er zat een muis voor z'n neus en dan stapt-ie doodleuk weg D:
    En voor een muis te pakken is het niet zoveel moeite, zeker die muis niet. 2Eén sprong en hij had hem. Ik kon zelf met appels naar hem gooien. Toch, met een baksteen heb ik niet gegooid, want ieuwl, dan moet je dat weer opnemen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha .., waar gaat dit eigenlijk over ... (:


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Haha .., waar gaat dit eigenlijk over ... (:

    Over muizen en het feit dat mijn kat lui is?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Het feit is gewoon. Er zat een muis voor z'n neus en dan stapt-ie doodleuk weg D:
    En voor een muis te pakken is het niet zoveel moeite, zeker die muis niet. 2Eén sprong en hij had hem. Ik kon zelf met appels naar hem gooien. Toch, met een baksteen heb ik niet gegooid, want ieuwl, dan moet je dat weer opnemen.


    Haha ja dat snap ik. Was gewoon verbaasd dat ze reageerde alsof je iets ergs had gezegd ofzo. :] Wel zonde van de appels. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Starkisch schreef:
    (...)
    Het feit is gewoon. Er zat een muis voor z'n neus en dan stapt-ie doodleuk weg D:
    En voor een muis te pakken is het niet zoveel moeite, zeker die muis niet. 2Eén sprong en hij had hem. Ik kon zelf met appels naar hem gooien. Toch, met een baksteen heb ik niet gegooid, want ieuwl, dan moet je dat weer opnemen.

    Hmm lekker,gepureerde muis(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."