• Help! Ik wil binnenkort iets nieuws doen met mijn haar
    1 probleem! Ik weet helemaal niet wat!
    Ik lijk maar geen kapsel te vinden dat me helemaal aanstaat.


    Ik wil geen kort kapsel, liefst wil ik zelfs helemaal niets weggeknipt, dus... Heeft iemand ideeën?

    alvast bedankt iedereen ;p

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien een foto zodat we je gezicht kunnen zien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Opscheer! ;p Is wel een beetje extreem maar staat bij sommigen heel leuk. Of je haar gewoon verven als je het niet korter wilt.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik had tot vandaag gewoon lang haar, naar beneden. Mijn kapster zij dat dat me lijzig maakte, ook omdat ik blond ben. Zij heeft toen alleen aan de voorkant een paar laagjes erin genkinpt en ik ben er heel erg blij mee!

    Succes!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain


    Lekker belachelijke foto, ik weet het, maar het is de meest recente die ik kon vinden dus ja....

    en opscheren is niet echt iets voor mij, vrees ik. Ik ben eerder het typetje braaf schoolmeisje en ja... xD

    Verder had ik ook al aan kleuren gedacht, maar voor ik mijn vader daar warm voor zal krijgen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hmmm... Misschien laagjes en highlights erdoor?
    Lijkt me wel leuk bij je staan denk ik :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Laagjes?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Probeer je scheiding eens in het midden of juist scheef (kan niet zo goed zien hoe je het hebt) en vraag anders aan de kapper wat je zou kunnen doen. (:


    You are beautiful, you are love.

    ik had gedacht aan laagjes met dan een schuine pony (een heel belangrijke vriend van mij ziet die schuine pony wel heel erg zitten :$)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Laagjes? Schuine pony?


    Tijd voor koffie.

    klik

    Misschien zoiets?
    Wel een beetje 'basic'.
    Als je wil kan ik wel wat voor je gaan zoeken....


    Life is full of fake people