• Ze hebben elkaar ontmoet op de set van de film "The last song" en zijn hopeloos verliefd geraakt. Hun relatie is in totaal 3 keer stuk gelopen, maar ze zijn toch weer bij elkaar gekomen. En nu stappen de 19-jarige Miley Cyrus en de 22-jarige Liam Hemsworth in het huwelijksbootje. Het heeft uiteindelijk nog best wel een tijdje geduurt voordat Miley's vader, Billy Ray Cyrus, Liam toestemming heeft gegeven om zijn dochter te trouwen. Maar zijn ze niet te jong om te trouwen?! Ik vind zelf van wel! Wat nou als hun relatie weer op de klippen loopt en ze getrouwd zijn. Dan is het niet zo makkelijk om uit elkaar te gaan...
    Daarom wil ik graag jullie mening weten!
    Kunnen Liam en Miley beter nog even een paar jaartjes wachten met trouwen of is dat niet nodig??
    Ik hoor het graag!

    Xx Amber

    P.S. ik weet dat dit al oud nieuws is, maar ik wilde het onderwerp toch nog in z'n algemeen aansnijden!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:27 ]


    I'm not beautiful like you, I'm beautiful like me

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Jaa inderdaad, en ik denk niet dat Miley zo is, al kunnen we dat niet weten natuurlijk (:


    Nee, want ze zei vorige week nog dat het haar niet meer uitmaakte of haar albums of komende projecten nog geld opleverden. Ze doet het gewoon omdat ze het leuk vindt, niet voor het geld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Nee, want ze zei vorige week nog dat het haar niet meer uitmaakte of haar albums of komende projecten nog geld opleverden. Ze doet het gewoon omdat ze het leuk vindt, niet voor het geld.


    Niet verkeerd opvatten, maar er zijn zóveel artiesten/beroemdheden die zulke dingen zeggen en het wél doen voor het geld.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I couldn't care less. Als ze willen trouwen, dan doen ze dat maar. Ik sta niet in de positie om te beslissen wat goed voor hen is en wat niet. ^^


    Take me to wonderland

    Kaboeki schreef:
    Dit is toch al oud nieuws?
    En Miley heeft zelf gezegd dat het niet voor meteen is, dat het waarschijnlijk nog enkele jaren zal duren.


    26 - 02 - '16

    Ik zou nog even wachten in hun geval


    Life is hard and then we die

    Nayade schreef:
    (...)

    Ahum, ze zijn al meer dan drie jaar samen.


    Dan vind ik het nog vroeg om te trouwen en als hun relatie zovaak al kapot is gegaan; niets gebeurd voor niets. Maar ja, I don't care. Heb het sowieso niet zo op die Miley


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ze moeten gewoon doen wat ze zelf willen, ze doen het sowieso toch wel.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Van wat ik heb gehoord en gelezen is Liam een hele nuchtere jongen. Miley daarentegen vind ik echt totaal niet bij hem passen.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Hij moet met mij trouwen. (huil)


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou nog even wachten in hun geval


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Broadfields schreef:
    Hij moet met mij trouwen. (huil)


    Don't cry!
    Because Pooh wants to hug you :3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Don't cry!
    Because Pooh wants to hug you :3



    Jij hebt gewacht op een moment dat je dit kon doen, is het niet?(cat)


    everything, in time

    Ontopic blijven alsjeblieft (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Broadfields schreef:
    (...)

    Jij hebt gewacht op een moment dat je dit kon doen, is het niet?(cat)


    Het schoot me zo te binnen eigenlijk (A)


    26 - 02 - '16

    Nayade schreef:
    Ontopic blijven alsjeblieft (:


    Nou jeetje zeg. :'D
    Normaal gesproken mag je toch wel een paar berichten off-topic plaatsen, als je daarna maar weer teruggaat. Zo off-topic waren we niet eens.:'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 21:21 ]


    everything, in time