• Ze hebben elkaar ontmoet op de set van de film "The last song" en zijn hopeloos verliefd geraakt. Hun relatie is in totaal 3 keer stuk gelopen, maar ze zijn toch weer bij elkaar gekomen. En nu stappen de 19-jarige Miley Cyrus en de 22-jarige Liam Hemsworth in het huwelijksbootje. Het heeft uiteindelijk nog best wel een tijdje geduurt voordat Miley's vader, Billy Ray Cyrus, Liam toestemming heeft gegeven om zijn dochter te trouwen. Maar zijn ze niet te jong om te trouwen?! Ik vind zelf van wel! Wat nou als hun relatie weer op de klippen loopt en ze getrouwd zijn. Dan is het niet zo makkelijk om uit elkaar te gaan...
    Daarom wil ik graag jullie mening weten!
    Kunnen Liam en Miley beter nog even een paar jaartjes wachten met trouwen of is dat niet nodig??
    Ik hoor het graag!

    Xx Amber

    P.S. ik weet dat dit al oud nieuws is, maar ik wilde het onderwerp toch nog in z'n algemeen aansnijden!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:27 ]


    I'm not beautiful like you, I'm beautiful like me

    Dit is toch al oud nieuws?
    En Miley heeft zelf gezegd dat het niet voor meteen is, dat het waarschijnlijk nog enkele jaren zal duren.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Dit is toch al oud nieuws?
    En Miley heeft zelf gezegd dat het niet voor meteen is, dat het waarschijnlijk nog enkele jaren zal duren.


    This.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kaboeki schreef:
    Dit is toch al oud nieuws?
    En Miley heeft zelf gezegd dat het niet voor meteen is, dat het waarschijnlijk nog enkele jaren zal duren.


    Life is full of fake people

    And so what? Als hun dat willen moeten ze dat zelf weten. (;


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dudette, ze zijn al bijna 3 maanden verloofd :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaboeki schreef:
    Dit is toch al oud nieuws?
    En Miley heeft zelf gezegd dat het niet voor meteen is, dat het waarschijnlijk nog enkele jaren zal duren.


    What's so bad about being different?

    Wat nou als hun relatie weer op de klippen loopt en ze getrouwd zijn. Dan is het niet zo makkelijk om uit elkaar te gaan...


    Hoezo niet? Scheidingspapieren tekenen, vermogen verdelen, klaar. I don't see the problem :Y) Maar mij boeit het verder niks. Als ze willen trouwen fine, als het kapot gaat, fine. Als ze het niet doen, fine.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk ook niet dat het huwelijk al voor morgen is, hoor. Ze zullen heus nog wel een poosje wachten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom zou ze niet willen trouwen? Als ze dan uit elkaar gaan krijgt ze al zijn geld!


    quidquid excusatio prandium pro

    I really don't care... Al vind ik trouwen geld verspilling.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mordin schreef:
    Waarom zou ze niet willen trouwen? Als ze dan uit elkaar gaan krijgt ze al zijn geld!

    Hahah lol, alsof ze nog niet genoeg geld heeft.. :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mordin schreef:
    Waarom zou ze niet willen trouwen? Als ze dan uit elkaar gaan krijgt ze al zijn geld!


    Of hij dat van haar. (: Of niemand krijgt de ander zijn geld, zo kan je ook trouwen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Hahah lol, alsof ze nog niet genoeg geld heeft.. :p


    Als ik een ding weet van vrouwen en hollywood, is dat ze doen aan een soort prostitutie: Ze trouwen met een man met wie ze pas korte tijd een relatie hebben, het huwelijk loopt al snel op de klippen en ze krijgen vervolgens gigantische sommen geld. Zie kim kardashian en haar huwelijk van 72 dagen (oh, en dat is trouwens niet schadelijk voor the sanctity of marriage, terwijl homoseksuelen die trouwen dat wel zijn? WTF AMERIKA D:)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Als ik een ding weet van vrouwen en hollywood, is dat ze doen aan een soort prostitutie: Ze trouwen met een man met wie ze pas korte tijd een relatie hebben, het huwelijk loopt al snel op de klippen en ze krijgen vervolgens gigantische sommen geld. Zie kim kardashian en haar huwelijk van 72 dagen (oh, en dat is trouwens niet schadelijk voor the sanctity of marriage, terwijl homoseksuelen die trouwen dat wel zijn? WTF AMERIKA D:)


    Ahum, ze zijn al meer dan drie jaar samen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Ahum, ze zijn al meer dan drie jaar samen.

    Jaa inderdaad, en ik denk niet dat Miley zo is, al kunnen we dat niet weten natuurlijk (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.