• Ik heb dus een agenda van de Hema gekocht, waar je zelf plaatjes in kunt stoppen etc. Nu wil ik daarvoor zelf tekeningen maken, en ik wil beginnen met de voorkant, maar hebben jullie misschien nog leuke creatieve ideeën om inspiratie op te doen? En wellicht mooie foto's die ik kan natekenen? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, ik heb dus het zelfde. Ik wil een andere voorkant, in de insteek-hoesjes ga ik foto's doen. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga de lyrics van Safe and sound - Taylor Swift op mijn agenda schrijven. :]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb een heel bekend plaatje laten bewerken in mijn eigen versie, tenminste daar is iemand voor mij mee bezig
    Ik ben nu plaatjes aan het uitzoeken voor op mijn agenda


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kijk anders op deze site, hier haar ik altijd mijn inspiratie vandaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Kijk anders op deze site, hier haar ik altijd mijn inspiratie vandaan.


    Oh, daar staan wel leuke dingen op! Vooral die vintage posters zijn erg leuk voor in een agenda! Thnx.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle