Zeg dat je ieder half uur een smsje stuurt ofzo. Of laat ze mee gaan tot aan de plaats en laat dan je mama/papa daar in de buurt een terrasje doen of laat die shoppen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Mijne, alleen ik mag naar haar toe, want we hebben gewoon gezegd, dan brengen jullie me naar ze toe en meetten jullie haar ouders? en dat willen ze wel (=
Ik had het eerst wel maar ik legde het mijn moeder goed uit, liet de mensen met wie ik wou meeten zien via tinychat/msn en toen mocht het uit eindelijk wel, maar ik moest wel bellen als ik er was en ze smste af en toe of het goed ging.
Maar ik zou het gewoon uitleggen aan je ouders en desnoods laat je je ouders meegaan zoals Ivan al zei.
Mijn moeder vond het wel heel eng toen ik voor het eerst mensen heb gemeet die ik via internet heb leren kennen. Maar ze ging gewoon mee en heeft die meiden allemaal een hand gegeven (mij een kus, wat ik toen heel gênant vond) en is toen weer weg gegaan. Ze had me een half uur daarna nog wel even gebeld en ik heb toen weer gebeld zodra ik naar huis ging.
Probleem opgelost.
ik woon vlakbij zeeland ergens net tussen rotterdam en die grens in, dus redelijk dichtbij de kust.
Maar mijn ouders laten me wel gewoon mensen meeten maar dan moeten ze wel eerst met diegene haar/zijn ouders hebben gepraat en ze willen me zelf afzetten.