• Ik heb dus een probleem met tumblr. Ik had dus een heel new theme helemaal afgemaakt, totdat ik tot de stomme veronderstelling kwam dat hij geen enkele van mijn posts liet zien, enkel in mijn archive. Hoe kan dit? En heeft iemand een idee om dit op te lossen?...

    Click for my tumblr


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het kan zijn dat je bij settings hebt ingesteld dat er geen enkele post word getoond...


    Olive

    Authors schreef:
    Het kan zijn dat je bij settings hebt ingesteld dat er geen enkele post word getoond...


    Niet dat ik weet en ik kan ook niks vinden... Het is ook alleen pas sinds ik m'n theme heb veranderd.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Probeer eens naar je theme te gaan waar je hem aanpast en helemaal onder geavenceerd te openen en te kijken. Als er daar staat 0 posts heb je het probleem al. Zoniet, zou ik die theme opnieuw installeren. Misschien heb je zonder het zelf te weten een stukje verwijderd (:


    Olive

    Dit doet hij ook bij mij als ik te veel upload maar dit ligt aan je instellingen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dan moet je even bij de instelling van je theme kijken en bij je gewone tumblr instellingen daar kan het nog wel eens tussen staan en is dat niet zou moet je je theme even opnieuw installeren. Ik heb hier iniedergeval nooit last van, dus het ligt of aan je instellingen of aan je theme.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Agnus schreef:
    Dit doet hij ook bij mij als ik te veel upload maar dit ligt aan je instellingen.


    Hoe kan ik het dan oplossen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Hoe kan ik het dan oplossen?

    Geen idee.. Bij mij hield het vanzelf op *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.