• -Sofie was douchen.
    -Jette is fluffing gestoord door WT die op de radio kwam.
    Wie heeft het vorige topic gequote?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Prim schreef:
    (...)
    Dat had ik ook, alleen had ik 2500 woorden


    O_O Voor wat was dat dan?


    help

    CatEyes schreef:
    Gaat Peeta dood?


    Ja. Maar hij sterft niet.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    O_O Voor wat was dat dan?

    Ook voor een schrijfwedstrijd en nu ben ik bang dat ik het niet ga halen want ik moet morgen weer naar school en het is een nieuwe school en dan ga ik het druk krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ja. Maar hij sterft niet.

    .....Logisch.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Prim schreef:
    (...)
    Ook voor een schrijfwedstrijd en nu ben ik bang dat ik het niet ga halen want ik moet morgen weer naar school en het is een nieuwe school en dan ga ik het druk krijgen


    En was je het helemaal kwijt?


    help

    Oké, lieve Marthe.
    Ik ben ook weleens dingen kwijtgeraakt die ik had geschreven en ik weet hoe dat is. En je bent heus niet alles vergeten. Je mag niet opgeven want ik weet dat je dit kan. Er zijn echt wel dingen blijven hangen en vaak als je iets herschrijft wordt het alleen maar beter. Dus niet opgeven en gewoon nog eens proberen! 300 woorden is echt niet zo heel veel. Mijn hoofdstukjes zijn vaak rond de 500 woorden en dat is vrij weinig. Rustig, je kan het wel, echt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Stornoway schreef:
    (...)

    Heel grappig, danku. Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb ofzo?


    Nou sorrry hoor...
    ik wilde je alleen maar helpen.
    voor de rest weet ik het ook niet...
    Als je zo chagrijig gaat doen als je hulp krijgt, moet je het niet vragen..


    It's never gonna happen, Guys.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Nee, dat gedeelte heb ik nog.

    Hmmm. Pittig.
    Dan weet ik niks, het spijt me... :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ja. Maar hij sterft niet.


    Net als Zoey?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Yuffie schreef:
    (...)

    Nou sorrry hoor...
    ik wilde je alleen maar helpen.
    voor de rest weet ik het ook niet...
    Als je zo chagrijig gaat doen als je hulp krijgt, moet je het niet vragen..

    Ssssht, niks meer zeggen, anders eet Marthe je op.

    MARTHE STEL JE GODVERDOMME NIET AAN. Wij kunnen er ook niks aan doen dat jij het kwijt bent, niet op ons gaan afreageren oké. We proberen alleen te helpen. -.-


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CatEyes schreef:
    (...)

    Net als Zoey?

    Zoeits. Lees nou maar gewoon.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    Oké, lieve Marthe.
    Ik ben ook weleens dingen kwijtgeraakt die ik had geschreven en ik weet hoe dat is. En je bent heus niet alles vergeten. Je mag niet opgeven want ik weet dat je dit kan. Er zijn echt wel dingen blijven hangen en vaak als je iets herschrijft wordt het alleen maar beter. Dus niet opgeven en gewoon nog eens proberen! 300 woorden is echt niet zo heel veel. Mijn hoofdstukjes zijn vaak rond de 500 woorden en dat is vrij weinig. Rustig, je kan het wel, echt.


    Het is geen hoofdstuk, het is een schrijfwedstrijd en ik had al 500 woorden, ik was alleen helemaal kwaad en ik heb geen idee meer van wat ik geschreven heb. En sorry dat ik zo pissig doe, maar ik ga hier zowat dood van de warmte en mijn ouders zitten constant te zagen. Ik heb wel meer van die momenten, en dan reageer ik dat altijd af op anderen, dus sorry. Ik raak gewoon nogal snel in paniek.


    help

    Panini schreef:
    (...)
    Ssssht, niks meer zeggen, anders eet Marthe je op.

    MARTHE STEL JE GODVERDOMME NIET AAN. Wij kunnen er ook niks aan doen dat jij het kwijt bent, niet op ons gaan afreageren oké. We proberen alleen te helpen. -.-


    Ik stel me niet aan, ik ben alleen in paniek.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Het is geen hoofdstuk, het is een schrijfwedstrijd en ik had al 500 woorden, ik was alleen helemaal kwaad en ik heb geen idee meer van wat ik geschreven heb. En sorry dat ik zo pissig doe, maar ik ga hier zowat dood van de warmte en mijn ouders zitten constant te zagen. Ik heb wel meer van die momenten, en dan reageer ik dat altijd af op anderen, dus sorry. Ik raak gewoon nogal snel in paniek.

    Ik weet dat het voor een wedstrijd is, maar dan nog is 300 woorden niet zo veel. Denk na, je hebt de hoofdlijnen al en waarschijnlijk weet je ook nog wel een aantal details. Als je even rustig nadenkt, kom je er wel weer.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Stornoway schreef:
    (...)

    En was je het helemaal kwijt?

    Jep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one