• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Stuttgart of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Stuttgart
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Stuttgart
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Er gaat niemand ons storen" zegt hij zacht. "En als Jalisha toch besluit binnen te komen...De slaapkamer deur is op slot," zegt hij waardoor ik zacht grinnik. "Er kan niemand ons meer storen," Hij legt zijn armen om mijn middel en tilt ons dan iets hoger waarna hij ons een kwartslag draait zodat ik met mijn hoofd op het kussen terecht kom.
    "Mooi, dan weet ik dat ook weer," grijns ik zachtjes en verleidelijk. Hij kust mijn hals, door naar beneden over mijn sleutelbeen. Het voelt aangenaam waardoor ik bijna een zachte kreun van genot laat, echter houd ik het nog even in. Hij kust mijn borsten, zachtjes en teder, voor hij naar beneden gaat over mijn buik, onderbuik. Bij de rand van mijn korte broekje kijkt hij mij even speels en geamuseerd aan.
    Ik streel mijn handen bij de rand van zijn boxer, doe zijn broek iets moeilijk uit en laat deze op de grond ploffen waarna ik ons weer omdraai zodat ik boven op hem lig. Hopelijk was dit een hint voor hem dat hij door mocht gaan, als hij dit wilde. Met mijn been streelde ik even langs die van hem en mijn lichaam schuurde langs dat van hem naar beneden terwijl ik me wat tegen hem aandrukte. Ondertussen plaatste ik overal kusjes op zijn ontblote bovenlichaam en stopte bij de rand van zijn boxer.

    (Wil jij dat ze doorgaan? Mij maakt het nml niet uit, so jij mag kiezen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Zodra Alleshia mijn broek uit gekregen had draait ze ons weer om zodat ze weer op mij ligt. Ze plaatst kustes over mijn bovenlichaam en stopt mij de rand van mijn boxer. Ik zuig adem in. "Gemeen" Mompel ik zachtjes. Ik trek haar terug omhoog en rol ons weer om. Ik doe haar broekje uit, Kijk haar uitdagend aan.
    Vervolgens plaats ik weer kusjes over haar borsten, buik en onderbuik. Ik sprijd Alleshia haar benen iets om mezelf er tussen te laten glijden en plaats expres hele zachte kusjes en likjes langs de rand van Alleshia haar string, alleen om haar even flink op te winden én te plagen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik merkte hoe hij zijn adem inzoog. Got cha. "Gemeen," mompelde hij zachtjes en ik grinnikte, maar toen hij me terug omhoog trok en ons omrolde, stopte ik met grinniken en was ik diegene die mijn adem inzoog. Hij deed namelijk mijn broekje uit, keek me uitdagend aan en plaatste weer kusjes over mijn borsten, buik en onderbuik.
    Hij spreid mijn benen iets om zich er tussen te laten glijden en ik werk gewillig mee, zeker als ik zijn expres hele zachte kusjes en likjes langs de rand van mijn string voel. Hard bijt ik op mijn onderlip om een kreun te onderdrukken. Wel komt er met een zachte zucht uit, "Dat is pas gemeen.." Onbewust hol ik mijn rug iets en laat mijn handen langs zijn lichaam en mijn lichaam gaan, waarna ik hem toch zijn gang laat gaan, omdat het goed voelt.
    Hierna trek ik hem echter weer naar boven en kijk hem ondeugend aan, voordat ik weer naar beneden ga en even over zijn boxer wrijf waar ik al een bobbel voel, voordat ik deze ook naar beneden trek en deze op de grond neer plof.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hoelaat zou het zijn? En moet ik het feest gewoon met Kate afsluiten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    Ik voel hoe Alleshia's lichaam op mij reageert en ik kan niet ontkennen dat het goed voelt. Tot ze mij weer omhoog trekt, over mijn boxer wrijft en deze uit doet. "Dít is pas gemeen...nu ben ik naakt met een boner..." zeg ik en kijk even naar haar lichaam. "en jij....niet...al ben ik best wel blij dat je geen Boner hebt..."
    Ik trek Alleshia tegen me aan, onze gezichten vlak bij elkaar maar ik kus haar niet, omdat ik ook plaag. Ja. dat doe ik. langzaam trek ik haar string naar beneden en laat die naast het bed vallen. Vervolgens laat ik mijn vingertoppen vlinderlicht over de huid van haar heup gaan, langzaam omhoog over haar zij, omhoog naar haar hals en dan pas kus ik haar weer zacht terwijl ik met mijn andere hand de dekens onder ons omlaag trek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    [Hoelaat zou het zijn? En moet ik het feest gewoon met Kate afsluiten?]

    [doe maar. denk ergens tussen 3 en half 4]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Dít is pas gemeen… nu ben ik naakt met een boner…" zegt hij en kijkt vervolgens even naar mijn lichaam. "en jij…niet…al ben ik best wel blij dat je geen Boner hebt…" Ik grinnik en fluister zachtjes, "Nee, because then you need some explaining too do." Plagend beet ik zacht in zijn nek waarna ik er een paar kusjes op drukte.
    Hij drukte mij tegen zich aan, totdat onze gezichten vlakbij elkaar waren, maar hij kuste me niet terwijl ik dat eigenlijk wel wilde. Hij had zachte, aangename lippen, maar mooi niet dat ik dat toe ga geven. Langzaamaan trekt hij mijn string uit en laat deze naast het bed vallen, om vervolgens zijn vingertoppen vederlicht over de huid van mijn heup laat dwalen, langzaam omhoog over mijn zij. Deze vervolgen hun weg naar mijn hals en nu pas kust hij mij weer zacht terwijl hij met zijn andere hand de dekens onder ons omlaag trekt, waardoor er een zachte grijns op mijn gezicht ontstaat, echter kon ik niet ontkennen dat zijn handelingen en de vederlichte aanrakingen mij lichtelijk deed huiveren. Ik wilde het eigenlijk niet, en gelukkig werd het iets gesmoord door zijn lippen, maar er kwam toch echt een gedempte kreun uit.
    Er kwam een lichte blos op mijn wangen omdat ik dit niet als eerste wilde laten horen, ook al was het zacht en gesmoord, dus liet ik mijn hand afdwalen over zijn lichaam naar zijn geslachtsdeel en streelde deze. Ik begon hem iets ruwer te kussen en likte met mijn tong over zijn onderlip voor toegang.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik zweer t je ik ga me broer echt killen. Ik reageer even zo. Ben te boos dat men inspiratie even foetsie is]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ik zweer t je ik ga me broer echt killen. Ik reageer even zo. Ben te boos dat men inspiratie even foetsie is]

    (Hm, waarom ga je, je broer killen dan? :') Wat heeft hij geflikt?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    (Hm, waarom ga je, je broer killen dan? :') Wat heeft hij geflikt?)

    [men broer en ik hebben veel dezelfde vrienden. Nu zorgt hij altijd dat hij met een vriendin afspreekt, en dan wil ie niet dat ik meega. daardoor kan ik haar dus nooit zien of afspreken. Terwijl zij het geen probleem vind als ik mee gaa. ook vanaaf met die sterrenregen shit..wil hij niet dat ik mee gaa naar haar huis om te kijken]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [men broer en ik hebben veel dezelfde vrienden. Nu zorgt hij altijd dat hij met een vriendin afspreekt, en dan wil ie niet dat ik meega. daardoor kan ik haar dus nooit zien of afspreken. Terwijl zij het geen probleem vind als ik mee gaa. ook vanaaf met die sterrenregen shit..wil hij niet dat ik mee gaa naar haar huis om te kijken]

    (Misschien vindt hij haar wel wat en wilt hij daarom niet dat je meegaat? I dunno, kan. Of hij vindt het gewoon leuk je te pesten, maar in beide gevallen zou ik gewoon meegaan hoor. Jou leven, jou keuze en zij vindt het ook niet erg. Dus je broer moet niet zeuren. :Y) So, go girl.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [nee hij vind haar niet leuk, het zijn gewoon goede vrienden. ja maar als ik mee ga zitten we de rest van de avond met een chagrijnige broer en dat is ook niet leuk voor haar]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [nee hij vind haar niet leuk, het zijn gewoon goede vrienden. ja maar als ik mee ga zitten we de rest van de avond met een chagrijnige broer en dat is ook niet leuk voor haar]

    (Hm, misschien dan niet gaan en naar iemand anders? Dan zou ik er wel met hem over praten, if I were you, dan weet hij het ook alvast van te voren, want het is ook jou vriendin.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik neem de microfoon van de DJ aan en fluit even voor aandacht waarna ik de microfoon aanzet en naar mijn lippen breng. 'Heey Mensen. De DJ draait nog een liedje voor ons en dan is helaas dit feest afgelopen. Laat met de Sms even weten of je komt dan sms'en wij waar de locatie is. Ik hoop dat jullie hier niet alleen voor de coctails zijn gekomen.' zeg ik in de microfoon. De DJ spint nog de laatste beat en als dat klaar is laat ik iedereen uit. Ik zucht en val even tegen de deur aan. 'Anders blijven jullie hier slapen.' Zegt Jason. Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik moet naar huis. Jalish blijf jij maar hier.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    Ik houd mijn adem even in als ze met haar handen naar beneden streelt en even over mijn grote kleine vriend streelt. Het liefste wilde ik haar nu gewoon bespringen en in haar gaan maar aan de andere kant wil ik het ook rustig aan doen. Het is lang geleden dat ik sex heb gehad, de laatste keer was met haar.. En dit is ook nog eens zo'n prachtige vrouw.
    Ik voel dat ze zacht over mijn onderlip likt, bijt ik even speels in de hare voor ik haar toegang tot mijn mond geef. Ik laat mijn tong zacht de hare strelen maar ook weer geen proppellor in haar mond. Dat is toch wel iets dat ik zo walgelijk vind.
    Ik laat mijn hand zacht haar borsten strelen, klein beetje masseren terwijl me duim toch over haar tepel laat gaan, zacht en teder. voor ik mijn hand naar beneden laat glijden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]