Kwam ik net terug van de strandrit met mijn zeekoe paard . Ik was deze week voor het vijfde jaar alweer op paardenkamp bij manege de Ripse Ruiters, samen met mijn nichtje en twee vriendinnen. Damn, het was echt ziek gezellig.
Het was echt pittig donker buiten toen we nog door de duinen reden, wat niet heel goed samen gaat met mijn nachtblindheid . Serieus, ik reed steeds met Las Vegas het pad af omdat ik geen flauw idee had waar we waren. Dus verzonnen ik en Larice (vriendin) maar een nieuw spel: elke tak waar je met je kop tegenaan knalt is 10 punten, elke boom waar je tegenaan rijdt 20, en elke voetganger die je aanrijdt 50. Het was echt de beste strandrit die ik heb gereden tot nu toe :'D.
Verder zit ik onder de blauwe plekken van het touwtrekken en slootje springen, heb ik de limonadetap gesloopt (de hele loods verstroomde zo ongeveer), sliep ik praktisch elke nacht in de verkeerde tent omdat ik te moe was om mijn eigen bed te zoeken, sloeg ik een verklede kampleider tijdens de spooktocht, kreeg ik iedere avond een kind zover om mijn schouders te masseren en werd ik eerste met de westernwedstrijd . M'n peerd was trouwens super braaf, wat me verbaasde aangezien hij vorige week iemands scheenbeen had gebroken. Ik mis hem en de meiden nu al :c.
En dus, hoe was jullie vakantie tot nu toe?
i put the fun in funeral