• Kwam ik net terug van de strandrit met mijn zeekoe paard :Y). Ik was deze week voor het vijfde jaar alweer op paardenkamp bij manege de Ripse Ruiters, samen met mijn nichtje en twee vriendinnen. Damn, het was echt ziek gezellig.
    Het was echt pittig donker buiten toen we nog door de duinen reden, wat niet heel goed samen gaat met mijn nachtblindheid (krul). Serieus, ik reed steeds met Las Vegas het pad af omdat ik geen flauw idee had waar we waren. Dus verzonnen ik en Larice (vriendin) maar een nieuw spel: elke tak waar je met je kop tegenaan knalt is 10 punten, elke boom waar je tegenaan rijdt 20, en elke voetganger die je aanrijdt 50. Het was echt de beste strandrit die ik heb gereden tot nu toe :'D.
    Verder zit ik onder de blauwe plekken van het touwtrekken en slootje springen, heb ik de limonadetap gesloopt (de hele loods verstroomde zo ongeveer), sliep ik praktisch elke nacht in de verkeerde tent omdat ik te moe was om mijn eigen bed te zoeken, sloeg ik een verklede kampleider tijdens de spooktocht, kreeg ik iedere avond een kind zover om mijn schouders te masseren en werd ik eerste met de westernwedstrijd :Y). M'n peerd was trouwens super braaf, wat me verbaasde aangezien hij vorige week iemands scheenbeen had gebroken. Ik mis hem en de meiden nu al :c.

    En dus, hoe was jullie vakantie tot nu toe? :3


    i put the fun in funeral

    Klinkt leuk!
    Mijn vakantie was saai en is overmorgen alweer voorbij
    Maar ik ben van zondag tot woensdag naar Berlijn geweest en dat was awesome


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Klinkt leuk!
    Mijn vakantie was saai en is overmorgen alweer voorbij
    Maar ik ben van zondag tot woensdag naar Berlijn geweest en dat was awesome


    Wut, overmorgen al voorbij? o.o Waar woon jij dan?


    i put the fun in funeral

    Meh, ik moet nog een weekje. Ik ga zometeen naar een vriendin. Verder ga ik dinsdag meeten (waar ik erg veel zin in heb). En misschien dat mijn vakantielief zondag nog langskomt :] Maar dat is nog niet zeker :]
    Maar ik heb de meest vette vakantie ever gehad. Echt. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Meh, ik moet nog een weekje. Ik ga zometeen naar een vriendin. Verder ga ik dinsdag meeten (waar ik erg veel zin in heb). En misschien dat mijn vakantielief zondag nog langskomt :] Maar dat is nog niet zeker :]
    Maar ik heb de meest vette vakantie ever gehad. Echt. :]


    Klinkt awesome ^^


    i put the fun in funeral

    Maar gelukkig is saartje weer terug :Y)
    *poket voorhoofd*


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm, week één veel afgesproken met vriendinnen. Week twee op vakantie en week drie verveling.
    Volgende week (4) aan het werk, (5) misschien aan het werk. (6) met vriendinnen afspreken die weer thuis zijn en dan is mijn vakantie weer afgelopen. Zit nu precies op de helft. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    (...)

    Wut, overmorgen al voorbij? o.o Waar woon jij dan?

    Zuiden en mijn school houdt de basisschooltijden aan
    Ze streven naar 1200 uur onderwijs in plaats van 1000


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mordin schreef:
    Maar gelukkig is saartje weer terug :Y)
    *poket voorhoofd*


    No poking ce forehead >:C


    i put the fun in funeral

    Prim schreef:
    (...)
    Zuiden en mijn school houdt de basisschooltijden aan
    Ze streven naar 1200 uur onderwijs in plaats van 1000


    Da's kut :/


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Da's kut :/

    Ach ja, op mijn oude school moesten wij uiteindelijk uern op school zitten voor niks omdat ze niet aan de 1000 uren kwamen anders
    Ik heb een vierdaagse schoolweek, drie keer tot 5 uur en 1 keer tot 4 uur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk, wij gaan met de manège maar om de twee jaar naar zee. Maar ik denk dat ik volgend jaar maar ga overslaan, aangezien mijn nieuw paard nog maar net 3 is geworden.
    En wij waren vorig jaar ook eens een nachtrit gaan doen op het strand, dat was echt prachtig om te zien hoe het plankton oplichtte elke keer wanneer de paarden hun voeten neerzetten. :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh super leuk!
    Ik wou dit jaar ook op paardenkamp, maar het paard waar ik altijd op rij is verkocht en heel veel meiden die ik ken gingen dit jaar niet, dus ik ben zelf ook niet gegaan. Wat ik achteraf wel jammer vind natuurlijk :c


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik ben net op vakantie haha
    en het weer is heerlijk (:

    Squido schreef:
    Leuk, wij gaan met de manège maar om de twee jaar naar zee. Maar ik denk dat ik volgend jaar maar ga overslaan, aangezien mijn nieuw paard nog maar net 3 is geworden.
    En wij waren vorig jaar ook eens een nachtrit gaan doen op het strand, dat was echt prachtig om te zien hoe het plankton oplichtte elke keer wanneer de paarden hun voeten neerzetten. :D


    Mag je ook niet op een ander paard? Als je een strandrit mag rijden, moet je de kans niet laten gaan! :3
    Las Vegas ging voor geen goud de zee in x'D. Elke keer als er een golf aankwam, stoof hij weer de andere kant op :').


    i put the fun in funeral

    Penrose schreef:
    Oh super leuk!
    Ik wou dit jaar ook op paardenkamp, maar het paard waar ik altijd op rij is verkocht en heel veel meiden die ik ken gingen dit jaar niet, dus ik ben zelf ook niet gegaan. Wat ik achteraf wel jammer vind natuurlijk :c


    Da's jammer :c. Welk kamp is het?


    i put the fun in funeral