• Waardoor is Harry Potter een succes geworden? (Boeken)
    Ik wil jullie eigen mening hier wel eens over horen.

    Dat zou ik, aan de boeken te lezen, helemaal niet kunnen zeggen om eerlijk te zijn. Ik snap niet hoe het zo veel succes kon hebben.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik denk omdat er meestal meer word uitgeled in boeken?
    Werkelijk geen idee anders, want ik lees die boeken niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Het zijn kinderboeken die spannend zijn maar niet te eng, en het verhaal zit dusdanig goed in elkaar dat het voor volwassenen ook leuk is om te lezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik denk omdat er meestal meer word uitgeled in boeken?
    Werkelijk geen idee anders, want ik lees die boeken niet.

    Ik bedoel de vraag niet als in een vergelijking met de films hè?

    Cloelia schreef:
    Het zijn kinderboeken die spannend zijn maar niet te eng, en het verhaal zit dusdanig goed in elkaar dat het voor volwassenen ook leuk is om te lezen.

    Heb je groot gelijk in. Het verhaal op zich zit echt heel goed in elkaar. Zeker met zoveel personen en achtergronden.

    Het is een uniek, spannend en goed uitgewerkt en uitgebreid verhaal. Rowling kan zo goed en mooi schrijven en het verveeld gewoon niet.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Cloelia schreef:
    Het zijn kinderboeken die spannend zijn maar niet te eng, en het verhaal zit dusdanig goed in elkaar dat het voor volwassenen ook leuk is om te lezen.


    Dit. Het zijn leuke boeken voor allerlei verschillende leeftijden. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Page394 zei op 11 aug 2012 - 16:09:

    Het is een uniek, spannend en goed uitgewerkt en uitgebreid verhaal. Rowling kan zo goed en mooi schrijven en het verveeld gewoon niet.



    ^ This


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Het is net zoals Lord of the rings en totaal andere wereld waarin er erg veel details uitgewerkt zijn. Er is goed over nagedacht en ik denk ook dat veel Potterheads het als een soort ontsnapping aan de realiteit zien. Uiteindelijk heeft het ook mensen samengebracht bv. hier op guizlet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Page394 schreef:
    Het is een uniek, spannend en goed uitgewerkt en uitgebreid verhaal. Rowling kan zo goed en mooi schrijven en het verveeld gewoon niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is heel goed uitgewerkt en doordacht. Het is gewoon mooi geschreven en omdat er zoveel gebeurd wordt het ook niet saai.


    The universal language of art.

    Page394 schreef:
    Het is een uniek, spannend en goed uitgewerkt en uitgebreid verhaal. Rowling kan zo goed en mooi schrijven en het verveeld gewoon niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik denk dat het komt omdat het je gewoon pakt, of zo iets? Je zit in het verhaal, en je komt er niet meer uit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Page394 schreef:
    Het is een uniek, spannend en goed uitgewerkt en uitgebreid verhaal. Rowling kan zo goed en mooi schrijven en het verveeld gewoon niet.


    26 - 02 - '16

    Alles is al gezegd, maar het is spannend, humoristisch, duidelijk en voor een grote leesgroep.


    You are beautiful, you are love.