• Ik ben sinds gisteren weer helemaal gek aan het worden. Ik ben namelijk verliefd geweest, blablabla. Maar uiteindelijk was ik dus helemaal verliefd & hij negeerde me. Oke, mij best. Zo kon ik hem tenminste uit mijn hoofd zetten. Is ook gelukt, tot gisteren. Hij wou plots vrienden worden op facebook, nadat hij me gewoon weken genegeerd heeft. Vanmiddag zag ik een jongen wat op hem leek en mijn hart sloeg letterlijk een slag over. Ik werd helemaal misselijk en voelde me gewoon beroerd. Nu kan ik alleen maar naar zijn foto's staren. Please, help me hem weer uit mijn hoofd zetten. Ik weet toch dat het never nooit iets zal worden. Elke tip is welkom.. X


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik zou als ik jou was gewoon leuke dingen gaan doen met vriendinnen, zodat die je mind er een beetje van af halen. En ook, ga vooral niet naar z'n foto's kijken, dat zorgt er alleen maar voor dat je meer aan hem denkt...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Just relax girl. And think about something else.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veel afleiding zoeken. Niet meer zijn profielen bespioneren en veel leuke dingen doen. Afspreken met vriendinnen, een stapel films kijken en er lekker roomijs bij eten, het van je af schrijven, muziek luisteren.
    Heel veel sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Veel afleiding zoeken. Niet meer zijn profielen bespioneren en veel leuke dingen doen. Afspreken met vriendinnen, een stapel films kijken en er lekker roomijs bij eten, het van je af schrijven, muziek luisteren.
    Heel veel sterkte. (flower)


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Veel afleiding zoeken. Niet meer zijn profielen bespioneren en veel leuke dingen doen. Afspreken met vriendinnen, een stapel films kijken en er lekker roomijs bij eten, het van je af schrijven, muziek luisteren.
    Heel veel sterkte. (flower)


    Pretty is just a pretty word.

    Hem verwijderen/niet accepteren op Fb. En gewoon negeren,net zoals hij dat deed.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Hem verwijderen/niet accepteren op Fb. En gewoon negeren,net zoals hij dat deed.


    Dit vind ik ook wel een goed idee.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:44 ]


    26 - 02 - '16

    Hem verwijderen :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Rembrandt schreef:
    Hem verwijderen/niet accepteren op Fb. En gewoon negeren,net zoals hij dat deed.