• Hé, de titel verteld het al...
    Maar zijn jullie ook benieuwd naar het nieuwe einde?
    Dit stond op perezhilton.com:

    We're scared! We're excited!
    We're DYING to know what this mysterious new ending will be in Breaking Dawn: Part 2!
    According to Entertainment Weekly, a completely different finale was "dreamed up" by Stephenie Meyer and screenwriter Melissa Rosenberg one night over dinner.
    And it's this ending that was ultimately decided to be used in the film. So Twi-hards have NO IDEA what's about to happen! (We can hear the screams now.)

    Robert Pattinson couldn't believe his eyes when he read it. He tells EW:
    "When I first read the script, I got to that part and was like, 'What?' And then I had to go back a page. It does it a serious justice."

    Kristen Stewart seems to love it. She says:
    "It's clearly made by someone who really cares. That's why Bill Condon is perfect. Thank God for him."
    Well color us curious!! What ever could this be?? Any ideas??
    Maybe our dream of Jacob and Edward getting together is actually happening!!

    Omg, ik ben nieuwsgierig? Jullie ook, de fans van Twilight?

    xoxo


    Simple but effective.

    Gosh, ze mogen het einde niet aanpassen. Grr. Ik háát het als ze zoiets doen bij de films, dingen aanpassen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Gosh, ze mogen het einde niet aanpassen. Grr. Ik háát het als ze zoiets doen bij de films, dingen aanpassen.


    Daar heb je wel gelijk in...


    Simple but effective.

    Zal wel niet super afwijken van het boek, toch?


    You are beautiful, you are love.

    mmm,, nu ben ik benieuwd D: gelukkig komt de film al over 3 maanden uit :Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Impressie schreef:
    Zal wel niet super afwijken van het boek, toch?


    Hoop het, maar ik ben best wel benieuwd.


    Simple but effective.

    Ik wil hek zien!
    Hij komt in november in de bios toch?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Waarom in godsnaam zouden ze dat doen...
    Hm, ik mag Stephenie al niet echt maar dat ze dan ook nog gaat besluiten om er een ander einde aan te geven... >>
    Seriously, schrijf dan gelijk het boek ook opnieuw als ze niet tevreden is.

    LittleMixer schreef:
    Ik wil hek zien!
    Hij komt in november in de bios toch?

    Ja, in november :) op 16.11.12


    Simple but effective.

    Hopelijk vallen er nu wel doden of zo. Het einde in het boek was gewoon te perfect en alles. Haatte het.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh dear god, let bella die, let bella die, let bella die, let bella die. And Edward. Thank you lord and amen.


    Maarreh... Ze is een weirde schrijver. Wie bedenkt nou weer een compleet ander einde voor haar boek... bij de film?


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat? Ze gaan dus opzettelijk een ander einde kiezen dan het boek? Dat is... raar. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denken van .. Ja dan ga ik het 2de deel van Morgenrood nog een keer lezen net voordat ik na de film ga...
    Niet dus.
    Ik denk niet dat het HELEMAAL anders is. Ik denk niet dat ze dan ineens gaan "verliezen" of zo. Dat zou ineens wel heel raar zijn want dan klopt er helemaal niets meer van.
    Ben echt super nieuwsgierig, maar ja. Moet maar wachten tot 14 november -.-'

    Maar ze hadden toch ook gezegd dat er in de film wel een vecht scene zou komen? Dat gebeurd ook niet in het boek.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:27 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Nieve schreef:
    Hopelijk vallen er nu wel doden of zo. Het einde in het boek was gewoon te perfect en alles. Haatte het.


    26 - 02 - '16

    Nee. Dat mogen ze niet doen D:
    Als je het boek hebt gelezen wil je DAT toch verfilmd zien, niet iets anders -.-''
    Echt, ik snap niet dat ze het doen.
    Ik mag hopen dat het ècht heel veel beter is dan het einde van het boek.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    volgens mij heb ik daar al een stukje van gezien,,

    #ditkaneenSpoilerzijn!!

    ik heb namelijk gezien in gifs uit een teaser dat ze in plaats van dat ze het goed praten, op elkaar af rennen..

    Hier heb ik die gifs vandaan

    good luck met het zoeken,, maar het kan best zijn dat ze dat bedoelde daarmee ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky