• Ik heb eindelijk een eigen promotiefilmpje in elkaar kunnen steken en heb het op Youtube gezet.



    Wil jullie ook zo'n filmpje? Geef dan de soundtrack en het thema. Als je er eventueel zelf nog foto's echt zeker bij wilt ook vermelden!!

    MrsMushroom

    Wachtlijst

    MyDreamStory
    PianoMusic

    Voltooid

    Soldiery
    MyDreamStory

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:55 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bij mijne moet het liedje;
    Yiruma- A river flows in you
    Xxxx


    Het orakel van Delphi.

    Oeh, mijn topics


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    heey
    ik ga een storie starten over Niall Horan en zijn nichtje zei woont in london en haar ouders zijn vaak weg maar zij en haar zus hebben een kleine (kinder)boerderij en haar zus gaat bij haar vriend wonen en dan komen de jongens bij haar wonen maar ze word een lastige puber.
    Soundtrack:i'm like a bird -Nelly Furtado

    foto's:de pony's
    gitaar
    deze het liefst een beetje de tekst vervagen
    en deze
    kan je nog wat meer vn dit soort foto's zoeken en dan nog een vraag kan je een foto van een blond 12 jarig meisje zoeken?
    en het tema: vrolijk
    alvast bedankt


    oowh en de storie heet : The Key of my little heart-Niall J Horan

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 12:48 ]

    Ik ben bezig met het verhaal Closer to Death.
    Het gaat over Jade, zij is een engel, maar weet dat nog niet. Op school ontmoet ze Harry, die een vampier is. Langzaam groeien ze steeds dichter naar elkaar toe en worden verliefd. Dat ze daarmee gevaar lopen, kan ze niks schelen...
    De soundtrack is: More than this - One Direction.
    Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen!


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Owjaa, Het is met one direction(maar daar waren jullie volgens mij al achter) en Jade ziet eruit als Bella Thorne............


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    ik zeg wel even, de productie is traag !


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    mimixzayn schreef:
    heey
    ik ga een storie starten over Niall Horan en zijn nichtje zei woont in london en haar ouders zijn vaak weg maar zij en haar zus hebben een kleine (kinder)boerderij en haar zus gaat bij haar vriend wonen en dan komen de jongens bij haar wonen maar ze word een lastige puber.
    Soundtrack:i'm like a bird -Nelly Furtado

    foto's:de pony's
    gitaar
    deze het liefst een beetje de tekst vervagen
    en deze
    kan je nog wat meer vn dit soort foto's zoeken en dan nog een vraag kan je een foto van een blond 12 jarig meisje zoeken?
    en het tema: vrolijk
    alvast bedankt


    oowh en de storie heet : The Key of my little heart-Niall J Horan
    heb je geen cover?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    (...)heb je geen cover?

    nog niet ik ga um laten maken



    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 11:53 ]

    Als je hier om heen wat kan maken zal dat mooi zijn.

    Mitchel en Michelle.
    Mitchel is een achttien jarige jongen die dingen kan sturen zoals tafels en stoelen. Maar hij heeft zijn gave nog niet onder controle. Hij gaat opzoek naar hulp en naar zich zelf en ontmoet dan Michelle, een jong meisje van bijna 15 met onverklaarbare redenen dat ze soms blauwe plekken heeft, haar haarkleur anders is en ga zo maar door. Ze leren elkaar kennen en besluiten samen verder te gaan. Een sterke band groeit tussen de 2 binnen de korste keren op. Ze delen 1 grote passie om de tijd door te komen: Dansen. Maar voor Mitchel is Michelle niet zomaar een vriendin, er schuilt meer achter. Hij vind haar namelijk leuk.

    Voor Michelle der 16de verjaardag proberen de 2 een oplossing te vinden, maar het probleem is dat Michelle door onverklaarbare reden ziek word. (denk aan blauwe plekken, bloed overgeven ect.) Mitchel probeert haar te helpen, maar elke dag die voorbij tikt gaat het slechter en zelfs de dokters kunnen niks doen. Zal ze haar 16de verjaardag wel halen? Of is er misschien een reden voor? (als je meer details moet weten zeg het maar)

    Cover:



    Plaatjes die er in moeten:






    Muziek: klik

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 0:17 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Oh, wil je er ook een voor mij maken?:$ Als je tijd en zin hebt heet dat.


    Siblings. -Harry Edward Styles.

    De soundtrack is: Taylor Swift. -Last Kiss.
    Thema: Een koel thema.
    Samenvatting: Rosette is een zeventienjarig meisje die een gelukkig leventje heeft in Amerika, New York. Totdat haar vader op slag verliefd wordt na zijn vakantie in Engeland. Rosette wordt gedwongen om mee te gaan en daar een nieuw leventje op te bouwen, compleet met een nieuwe moeder en ook nog eens een broertje erbij. Zal Rosette een nieuw bestaan opbouwen, of stort ze in en eindigt ze in een diep, zwart gat?


    Cover:



    Als je nog dingen moet weten hoor ik het graag.
    Ik heb alle tijd, het maakt niet uit hoelang het duurt. Dankjewel alvast.(H)

    Plaatjes:



    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.