• Voor maandag
    Want dan begin ik op een nieuwe school
    En ik vind het echt doodeng en ben zo zenuwwachtig.
    Ik ben van mijn oude school weggegaan omdat ik heel erg werd gepest en ik ben zo bang dat het hier weer gaat gebeuren.
    En ik ken helemaal niemand en ik weet niet wat ik moet doen en alleen als ik er aan denk freak ik hem totaal
    Tips?
    Edit: Ik heb nu mijn eerste weekje gehad en het viel best wel mee. Wel was het super, super warm elke dag.
    En de kinderen uit mijn klas kennen elkaar al twee jaar dus het is wel moeilijk om daar als nieuweling tussen te komen. Ik ben voor mijn doen ontzettend stil en verlegen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:59 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoe was het? XD


    Pretty is just a pretty word.

    I survived, het viel best wel mee
    wel ff wennen tot 5uur en lessen van 85 minuten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zie vrijdag mijn nieuwe klas voor het eerst. Maar ik ben ook deels weggepest/niveau lager gegaan. Maar dan ben ik dan wel iemand die snel vrienden maakt en ook sociaal is, bij mij is het eerder dat ik daar ruzie heb gehad met die populaire bitches en ruzie met mensen van vroeger. :3

    Prim schreef:
    I survived, het viel best wel mee
    wel ff wennen tot 5uur en lessen van 85 minuten


    Mooi! Maar tot 5 uur is wel lang zeg :0


    You are beautiful, you are love.

    Desmond schreef:
    Probeer het van je af te zetten, want piekeren is nergens goed voor. Wees gewoon jezelf en ik ben zeker dat er wel aardige mensen zullen zijn. Veel geluk(krul)


    Life is full of fake people