• LOCKED UP ABROAD

    Jones Prison. De strengst bewaakte en enige gemengde gevangenis van Amerika. In een gevangenis als deze, met miljoenen regels, is het alsnog moeilijk om te leven. Gangs maken de hele gevangenis onveilig voor mensen die er alleen voor staan, en nieuwelingen blijven komen en gaan. Sommigen zitten hier voor een simpele reeks overtredingen, sommigen zitten hier voor de gruwelijkste moorden en zedendelicten. In je eentje ontsnappen mogelijk? Nooit, maar er blijven pogingen aanhouden die misschien ooit tot een gat in de beveiliging zullen leiden.


    Rollen:

    Gevangene: Alison Lockwood - Aragog
    Gevangene: Annebella DeNaloc - Courteous
    Gevangene: Shannea Harris - Salim
    Gevangene: reservering verlopen, nieuwe mogelijk
    Gevangene: Chayenne Roselia Romano - Wonderwatch

    Gevangene: Jason Jonathan McCorn'e - Courteous
    Gevangene: reservering verlopen, nieuwe mogelijk
    Gevangene: Ivan Kay - soldiery
    Gevangene: Ryan Rodriquez - Captivity
    Gevangene: Dylan Rhomos - Captivity

    Gangs ontstaan gedurende de RPG, er zijn niet gangs die al bestaan.

    Het is mogelijk om een rol als bewaker, pshychiater/pshycholoog of verpleegster te krijgen, maar ik heb die er niet bij gezet omdat ze niet noodzakelijk zijn.

    Invullijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Niet andere personages besturen, wel mensen die niet zijn ingevuld
    - 16+ is toegestaan
    - Ik bepaal wanneer mensen buiten hun cel mogen, maar de tijd is flexibel.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages pp.

    EDIT:
    1. Waar de personages zitten is een gesloten ruimte met cellen, ze kunnen dus altijd uit hun cel, maar niet uit die ruimte.
    2. Ze mogen eigen kleding en make-up dragen enz. enkel omdat de bewaking afstand tussen de gangs willen veroorzaken.
    3. Ze hebben allemaal een nummer in hun arm getatoeëerd om te laten zien dat ze wel uit de gevangenis komen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:31 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.



    nu dan?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    HIJ DOET HET!!!! yay,
    die had ik ook nog gemaakt..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Naam: Ivan Kay
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 23
    Misdaad: Hij heeft verschillende meisjes misbruikt puur voor zijn eigen lust, en daarna heeft hij ze koelbloedig vermoord. Hij heeft in drugs gehandeld, en gemoord. Hij moet nog 30 jaar zitten, hij zit nu nog maar 3 jaar.
    Uiterlijk (+foto):


    Ivan is geen lelijke jongen om te zien. Hij heeft knal groene ogen, en een mooi gevormd gezicht. Wel heeft hij over zijn hele linkerarm tattoo's. Verder is hij redelijk gespierd.
    Karakter: Hij heeft schijt aan zijn leven, en het boeit hem dus ook totaal niet wat andere mensen van hem denken. Hij laat alle beledigingen over zich heen komen, en negeert het. Alle goede kanten die hij vroeger had zijn verdwenen na zijn tijd op straat. Ergens diep in hem zitten vast nog wel wat goede eigenschappen, maar die zijn bijna onmogelijk omhoog te halen.
    Extra: Omdat hij door zijn vader uit huis is gezet, kwam hij terecht in een straatbende. Die heeft hem keihard gemaakt. Hij heeft in drugs gehandeld, moorden gepleegd en meisjes misbruikt, allemaal omdat hij er geld voor kreeg.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:27 ]

    Naam: Chayenne "Chay" Roselia Romano
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Misdaad: Chayenne heeft van alles op haar naam staan. Van illegaal vuurwerk verkopen op haar 11e tot moorden plegen vanaf haar 14e. Drugs dealen, moorden, stelen. Ze heeft van alles gedaan.
    Uiterlijk (+foto):



    Karakter: Chay is een meisje met een sterke wil en een grote mond. Ze is best agressief maar ze vecht alleen als ze héél kwaad is. Ze kan snel arrogant overkomen. Het is bekend dat ze heel ijdel is. Als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze is dan echt een bitch. Als ze je écht mag kan ze nog wel eens lief zijn. Ze is best flirty.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:40 ]


    El Diablo.

    Ivan :9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oeehh, me love Ivan :Y)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Rollen:

    Gevangene: Alison Lockwood - Aragog
    Gevangene: Annebella DeNaloc - Courteous
    Gevangene: Shannea Harris - Salim
    Gevangene: Gereserveerd - HurtedHeart
    Gevangene: Ivan Kay - Wonderwatch

    Gevangene: Jason Jonathan McCorn'e - Courteous
    Gevangene: Gereserveerd - HurtedHeart
    Gevangene: Chayenne Roselia Romano - soldiery
    Gevangene:
    Gevangene:


    Hieeer ging iets mis, lol.

    Fuu, okay, die ging echt heel fout, ik ga omwisselen ;d


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Fuu, okay, die ging echt heel fout, ik ga omwisselen ;d


    Nu staat het er nogsteeds verkeerd. Ivan Kay is mijn personage ^^.

    soldiery schreef:
    (...)

    Nu staat het er nogsteeds verkeerd. Ivan Kay is mijn personage ^^.


    Jee... o.o


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Jee... o.o


    Hahah, ingewikkeld hè? Ik heb zelf ook een rpg, word er soms helemaal gek van, al die letters. ^^.

    -nvm.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    -nvm.


    ?


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    ?


    Ik vond het een leuke rpg maar aangezien ik aan best veel rpg's al meedoe ben ik bang dat als ik mee ga doen ik hem verwaarloos.


    Don't be like the rest of them, darling

    Invullijstje:

    Naam:
    Ryan Rodriquez
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd: 22 jaar
    Misdaad: Hij heeft te veel waarschuwingen gekregen door de illegale auto races waar hij regelmatig aan mee doet. Hij werd opgepakt toen hij een auto ongeluk kreeg, zijn mede passagier/vriendin. Kwam hierbij om het leven. Ook werd er in zijn auto een wapen gevonden. De politie heeft hem op kunnen pakken voor: doodslag(door onverantwoord te rijden met dood als gevolg), illegale auto races en Wapenbezit
    Uiterlijk (+foto):


    Ryan Rodriquez heeft de donkere zwarte haren van zijn vader en de lichtblauwe ogen van zijn moeder. Zijn moeder was Amerikaans en zijn vader kwam uit het hartje van Italië - Rome. Ryan heeft een getraind lichaam en verschillende tattoo's versprijd over zijn lichaam.
    Karakter: Ryan heeft een rustig maar opvliegend karakter. Hij wil zich zo min mogelijk bemoeien met alle gangs en zondert zich liever af. Toch laat hij niet over zich heen lopen. Als het hem te veel word slaat hij er maar al te graag op.
    Extra: Autoraces betekende veel voor hem. Maar de dood van zijn vriendin heeft hem zwaar geraakt. Verder heeft hij als sport op kickboxen gezeten en woonde hij alleen in een appartementje.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:29 ]