• Tsjernobyl

    Voor wie niet weet wat Tsjernobyl is: Tsjernobyl is een oude kerncentrale waarvan reactor 4 in 1986 in brand is geschoten na een procedurefout. Hierbij kwam er verschrikkelijk veel radioactief afval vrij en verspreidde dit zich over de Oostblok landen, waar vele kinderen en dieren verminkt werden geboren en mensen stierven aan een overdosis nuclear afval. De stad Pripyat staat al bijna dertig jaar leeg en de huizen en het pretpark vinden langzaam hun dood in het roestende metaal.


    Olive

    Inspiratie gehaald uit de film Chernobyl Diaries? (: Het gedicht is wel leuk, maar ik vind het niet zo bijzonder. Maar dat ligt gewoon aan mij, ik heb het niet zo voor de meeste gedichten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Inspiratie gehaald uit de film Chernobyl Diaries? (: Het gedicht is wel leuk, maar ik vind het niet zo bijzonder. Maar dat ligt gewoon aan mij, ik heb het niet zo voor de meeste gedichten.


    Neen, ik heb die film niet gezien en dat wil ik ook niet :') Ik ben zelf van die streek en ben er dit jaar op bezoek geweest, vandaar de inspiratie.


    Olive

    Ik vind het een interessant gedicht. (:

    Ik vind het een goed gedicht, maar ik vind de manier waarop je de zinnen hebt gemaakt vervelend. Als ik een zin lees zet ik er automatisch een punt achter en als de zin dan verder gaat op de volgende regel raak ik verward en klinkt het raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.