• Oké, ik hou echt van het kapsel dat Emma Stone in de nieuwe Spidermanfilm heeft. De kleur, hoe het geknipt/gestyled is, alles. Ik zou echt supergraag mijn haar zo laten knippen en ook zo'n lichtblonde kleur willen hebben, maar denken jullie dat het me zou staan? En zo niet, hebben jullie dan wellicht een idee wat er ietsje anders aan zou kunnen zodat het beter is, maar het nog wel die richting opgaat?

Kapsel dat ik bedoel:

Le moi:

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:45 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Je kunt het altijd proberen! Je hebt ogen die eruit springen en een vriendelijke blik, dus het zou er zeker erg mooi bij staan! ^^

"Well, well. Look who we've got here!"

Hiddlestons schreef:
    Je kunt het altijd proberen! Je hebt ogen die eruit springen en een vriendelijke blik, dus het zou er zeker erg mooi bij staan! ^^

Net wat ik dacht. 8D

Your make-up is terrible

Ik denk wel dat het je gaat staan, ja. :-)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Trafalgar schreef:
    Ik denk wel dat het je gaat staan, ja. :-)

26 - 02 - '16

Het zou je wel staan hoor, gewoon doen!

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

Sorry ik ga nu heel bot zijn maar ik zou het niet verven als ik jou was en zo te zien is jou haar ook niet dik en stijl genoeg voor dit kapsel en gok ik dat dit kapsel dat je nu hebt mooier zou staan. Stijlen elke dag zou ook jammer zijn.. Sorry hahah maar je kan mijn commentaar ook gewoon compleet negeren en het toch doen hahah!(bloos)

Shit happens but pee happens a lot more.

Hiddlestons schreef:

Ah, dank je voor het compliment (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Kooks schreef:
    Sorry ik ga nu heel bot zijn maar ik zou het niet verven als ik jou was en zo te zien is jou haar ook niet dik en stijl genoeg voor dit kapsel en gok ik dat dit kapsel dat je nu hebt mooier zou staan. Stijlen elke dag zou ook jammer zijn.. Sorry hahah maar je kan mijn commentaar ook gewoon compleet negeren en het toch doen hahah!(bloos)

Haha, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, je hebt ergens misschien ook wel gelijk.. Hmm, maar ik word zo verleid om het te doen omdat ik het zo mooi vind, haha.