• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    [halowaaa is rachel ergens welkomxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Vaag volgde ik alles tussen Tyler en Jayden. Ik hoorde iets vallen en draaide me lichtjes om, ik keek verbaasd toe dat er een mes op de grond lag en hoorde de jongens erover hebben alsof het net een boek was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Gewoon voor de zekerheid,' vertelde ik naar waarheid aan Tyler. 'Je weet het maar nooit, heb gehoord dat hier laatst zelfs een schietpartij was. Niet dat een mes daarbij helpt, maar toch.' zei ik glimlachend. 'En jij dan?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik kijk hem aan.
    'Kan je een geheim bewaren?' vraag ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ongemerkt probeerde ik mee te luisteren terwijl ik rustig mijn boeken in mijn kluisje deed en met een stomme grijns naar de echo zat te kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Ja,' zei ik. 'Bij mij is je geheim veilig.' zei ik naar waarheid. Ik was altijd goed in het bewaren van geheimen, ik vertelde nooit wat door als ik iemand mocht of van een vriend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik schoof de mouw van mijn hoodie ver op, zodat de tattoo op mijn bovenarm zichtbaar werd.
    Een schedel met een gun en een mes met een roos eronder. De tekst "Midnight killers" stond eronder.
    Ik hoopte maar dat hij het zou begrijpen, het was niet slim om midden in de gangen over bendes te praten...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik hoorde ze verder kijken en draaide langzaam mijn hoofd om. Vaag zag ik iets bij Tyler op zijn bovenarm staan. VOorzichtig ging ik een stapje richting hen om de tekst te lezen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik bekeek de tattoo, en meteen werd alles duidelijker. Ik wist het al gauw, de jongen zat in een bende. Dat maakte het voor mij alleen nog maar interessanter. Ik zou het sowieso nooit aan iemand door vertellen. Ik knikte, en besloot om niet te veel woorden te gebruiken voordat iemand het kon horen. 'Interessant,' zei ik. Ik wilde wel een paar vragen stellen, maar ik hield ze wel even voor me. Ik wilde mijn mond open doen, totdat ik ineens voetstappen hoorde. Ik keek hem, en zag dat Rachel ons aan het afluisteren was. 'Kun je het horen?' vroeg ik een beetje dreigend aan haar. Hopelijk had ze helemaal niks opgevangen.

    [Heel even brb, mijn broer moet er even op.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Verschrikt kijk ik op naar Jayden "nee eigenlijk niet" zeg ik zelfverzekerd terug. Nu ik ze samen zag en wist dat ze messen hadden was ik van binnen doodsbang maar no way dat ze aan mijn kind komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grijns, maar zodra ik Rachel zie doe ik mijn mouw naar beneden.
    Ik kijk haar aan, en glimlach zwakjes..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik trek een wenkbrauw op als Tyler zijn shirt weer omlaag doet.
    Ik had iets opgevangen van een bende en dacht na.
    Verschrik keek ik hem aan "heb jij,hheb jij Sebas neerge- neergeschoten?" vraag ik vol angst en schrik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Mooi, want het zijn jouw zaken niet.' beet ik haar toe, waarna ik me weer op Tyler richtte. 'Als ik de mensen zo mag geloven, is zij de grootste attention whore van de school.' grijnsde ik vervolgens. Ik mocht Rachel echt niet. Ineens hoorde ik haar vraag, Sebas neergeschoten? Oh, die ene schietpartij bedoelde ze.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik schud mijn hoofd.
    'Wie is Sebas' vraag ik verward..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik keek even aan en zuchtte opgelucht. Ik was nog steeds wantrouwend door de twee en vertrouwde ze simpel weg niet wie ewet wat ze gedaan hebben of gaan doen. Ik kijk bozig naar Jayden. "zak" mompelde ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan