• Het is nu bijna een jaar geleden dat ik aan mijn nieuwe studie begon en daar allemaal nieuwe mensen ontmoette en nieuwe vrienden maakte, waaronder ook een jongen die ik nu even A. noem. Het probleem is dat ik hem in de loop van dit jaar steeds leuker ben gaan vinden, ook al wilde ik dat eerst niet beseffen en schreef ik het maar af, omdat ik niet aan het gevoel wilde toegeven aangezien we al vanaf het begin alleen vrienden zijn... Maar vanaf mei kon ik dat gevoel echt niet meer goed onderdrukken en heb ik het laten gaan, met als gevolg dat ik hem nu echt leuk vind, en dus geen flauw idee heb of hij mij ook wel zou zien zitten... Als we afspreken spreken we eigenlijk ook alleen met die groep vrienden af, en laatst vroeg ik hem mee om een dagje naar een pretpark te gaan en daar had hij wel meteen zin in (en hij vroeg ook niet of er anderen meegingen). Bovendien is het me ook opgevallen dat hij echt zo'n beetje alles onthoudt wat ik zeg en gewoon heel veel dingen van me weet, maar ik weet niet of dat iets betekent en of hij dat bij andere meisjes ook heeft...

    In ieder geval; wat moet ik doen? Ik vind hem echt heel erg leuk, maar ik wil ook niet de vriendschap op het spel zetten, zeker niet als het dan straks heel ongemakkelijk wordt binnen de groep... Moet ik het hem persoonlijk vertellen of het vertellen aan zijn beste vriend D. die ook een heel goede vriend van mij is...? Want daar heb ik ook aan gedacht en misschien kan hij ook helpen...? Ik weet het gewoon niet meer... Ik moet het gewoon kwijt (cat)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:54 ]


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Timeturner schreef:
    (...)

    Denk je? ö Ik weet het gewoon niet, hij lijkt me wel betrouwbaar. Maarja, inderdaad, hij is wel zíjn beste vriend, al vanaf de de eerste klas van de middelbare tot hun 19e, dus het zou makkelijk kunnen... Eigenlijk is het wellicht zelfs wel heel logisch...

    Ja, redelijk zeker. Als een dude tegen jouw beste vriendin zegt dat 'ie je leuk vindt, dan komt zij jou hoogst waarschijnlijk zeggen: 'Hey, weet je wat ... heeft gezegd?'. Dus ik denk dat hij dat wss wel zal doorzeggen... Naja, niet iedereen doet dat, maar pas op ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja, redelijk zeker. Als een dude tegen jouw beste vriendin zegt dat 'ie je leuk vindt, dan komt zij jou hoogst waarschijnlijk zeggen: 'Hey, weet je wat ... heeft gezegd?'. Dus ik denk dat hij dat wss wel zal doorzeggen... Naja, niet iedereen doet dat, maar pas op ;p


    Ja, je hebt een punt. En ik wil echt niet dat híj het aan hem vertelt voordat ik dat zelf gedaan zou hebben. Komt nogal stom over en maakt de dingen alleen nog maar ongemakkelijker mocht hij me niet zien zitten...


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.