• Ik heb weer een nieuw verhaal en heb uiteindelijk toch besloten om een 1D bromance te maken. Maar ook met 'the Styles Twins' erin, als is dit niet het eerste verhaal met the twins. Ik hoop dat mijn idee goed uitpakt en ik hoop ook dat jullie het met plezier zullen lezen.

    IK SHIP DE TWEELING NIET SAMEN !




    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:08 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    uh, ik ben ff weg geweest, dus please wat/wie zijn de styles twins?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    uh, ik ben ff weg geweest, dus please wat/wie zijn de styles twins?


    Dat gaat nu al een tijdje rond op Tumblr, iets nieuws bedacht door het geweldige fandom van One Direction, dat zijn Harry en Edward Styles:






    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brimstone schreef:
    (...)

    Dat gaat nu al een tijdje rond op Tumblr, iets nieuws bedacht door het geweldige fandom van One Direction, dat zijn Harry en Edward Styles:







    ahah, opzich wel goed gevonden xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    (...)

    ahah, opzich wel goed gevonden xD


    Hihi klopt, en ik dacht ik wil wel een 1D Bromance doen maar die zijn allemaal zo standaard dus ik bedacht dat ik dan maar een bromance + the twins ;DD


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hahaha, wat geweldig zeg, Styles twins


    -

    FabiLouis schreef:
    hahaha, wat geweldig zeg, Styles twins


    haha echt he? Toen ik het zag op tumblr heb ik gelachen en dik veel plaatjes opgezoch enzo ;DD


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hier bestaat tog al een story over?
    hij staat vaak in de top, misschien zegt dat je wat?
    Nou ja, mij maakt het niet echt uit, maar je bent dan niet de eerste die over the twins schrijft :p
    Dit is trouwens de link voor als je even wilt kijken:The other styles

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 16:15 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    hier bestaat tog al een story over?
    hij staat vaak in de top, misschien zegt dat je wat?
    Nou ja, mij maakt het niet echt uit, maar je bent dan niet de eerste die over the twins schrijft :p


    ja weet ik, maar het gaat er in mijn ogen niet op lijken dus ..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brimstone schreef:
    (...)

    ja weet ik, maar het gaat er in mijn ogen niet op lijken dus ..

    mij maakt het niet uit ofzo, je mag mij waarschuwen :]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    What the fuck is this? o.o Oké serieus, dit gaat wel heel erg ver. (Kom er net pas achter) Nou ja, 't is maar wat je leuk vind.. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    What the fuck is this? o.o Oké serieus, dit gaat wel heel erg ver. (Kom er net pas achter) Nou ja, 't is maar wat je leuk vind.. :]


    euhm hoezo ver als ik vragen mag?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brimstone schreef:
    (...)

    haha echt he? Toen ik het zag op tumblr heb ik gelachen en dik veel plaatjes opgezoch enzo ;DD

    Yup, wij fans met onze fantasie die door niet-fans de grond in geboord moet worden.


    -

    FabiLouis schreef:
    (...)
    Yup, wij fans met onze fantasie die door niet-fans de grond in geboord moet worden.


    ach ik vind het leuk bedacht dus van mij mag het ;DD


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brimstone schreef:
    (...)

    euhm hoezo ver als ik vragen mag?


    Misschien moet ik het anders verwoorden, 'k bedoelde eerder diep (gedacht?)fzo. Ennn ja, als je tweelingen gaat shippen vind ik dat ook niet bepaald normaal.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    (...)

    Misschien moet ik het anders verwoorden, 'k bedoelde eerder diep (gedacht?)fzo. Ennn ja, als je tweelingen gaat shippen vind ik dat ook niet bepaald normaal.


    ik ship ze ook niet samen, xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO