• Jup gisteren en eergisteren had ik echt ongeluksdagen. Het begon dus allemaal op vrijdag de derde...
    Ik stapte uit de douche en viel echt keihard op de grond waardoor mijn enkel nu nog steeds pijn doet. Toen ben ik tegen de muur aangebotst met precies dezelfde voet. Daarna viel me hond me half aan doordat ik weer was gevallen, hij beet in mijn neus en krabde gezellig mijn hele borst open.
    En toen was het gisteren.
    Als eerste liep ik tegen de muur op. Toen gingen we naar de winkel waar ik tegen een biervat opliep die op de grond stond. Vervolgens kwam er een winkelwagen tegen mijn hiel aan waardoor ik bijna niet meer kon lopen. En gisterenavond heb ik mijn moeders auto deur gesloopt. Ik probeerde met mijn pink het handvat open te krijgen en toen brak die dus af -.-

    Dus jullie nog ongeluk gehad?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uhm nee volgensmij niet?


    Happiness is a form of courage.

    Brak je pink af of het handvat? Als het het handvat is dan heb je wel een hele sterke pink...


    Believe in yourself.

    Het handvat...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb dat plekje onder mijn knieschijf gestoten op de skatebaan (op een nogal vage manier) en er zit nu echt een enorme blauwe plek >.<
    Maar zo te zien heb jij heel wat meer ongeluk gehad


    yeehh

    Murphy's Law, what can go wrong will go wrong. Je hebt wel erg veel ongeluk gehad. Enig idee waarom je hond je min of meer aan viel?


    Physics is awesome

    Ik ben een weekje geleden gevallen en heb toen mijn hoofd tegen de rand van een stenen cilinder gestoten en heb ook zo'n ding in mijn maag gekregen. Resultaat: lichte hersenschudding en gekneusde ribben. Lovely.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Occhi schreef:
    Murphy's Law, what can go wrong will go wrong. Je hebt wel erg veel ongeluk gehad. Enig idee waarom je hond je min of meer aan viel?

    Ik denk dat hij dacht dat het leuk was. Waarschijnlijk zag hij me aan voor een botje ofzo...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb 3 klote weken achter de rug. Telt dat ook?(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is echt wel veel pech hebben :\
    Poor you D:
    Klinkt nogal pijnlijk allemaal...
    Als je dat vergelijkt met mij..., het enige waar ik de afgelopen twee dagen last van heb gehad zijn een paar muggenbeten...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 22:09 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Emrys schreef:
    (...)
    Ik denk dat hij dacht dat het leuk was. Waarschijnlijk zag hij me aan voor een botje ofzo...


    Wel een beetje vreemde actie van je hond.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Wel een beetje vreemde actie van je hond.

    Ach ja het is een vreemde hond.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sorry maar, ben je dan ook niet een beetje onhandig als je meerdere malen tegen een muur oploopt en ook tegen een biervat? :Y)

    Anyway, I wish you good luck ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.