• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik weet het niet, dacht je dat je wat doen moest dan?" Grinnik ik en kijk Drew ondeugend aan. Een speels grijnsje vormt zich seer om mijn lippen. Het tasje achter mijn rug houd ik nu voor me en strak tegen me aan.
    "Misschien hoef je niets te doen, misschien ook wel." Ik wenkbrauwiebel even en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Hmm, nou voor dat tasje misschien hé'zeg ik en geef hem een kus. Ik hoop dat die hierdoor afgeleid wordt en probeer het tasje te pakken.

    Danny

    Ik krijg een kusje en ik voel dat hij het tasje probeerd te pakken.
    "Mispoes." Grinnik ik.
    Mij leid je niet zo snel af hoor. Ik grijns naar Drew en geef hem dan het tasje. Dan loop ik langs hem heen en ga zitten en buig voorover naar de slaapzakken die ik begin neer te leggen zodat ze onder én boven ons liggen voor de warmte. Af en toe wiebel ik expres uitdagend even met mijn kont, maar ik kijk niet naar Drew. Ik kom er wel achter hoe hij reageerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik geef lachend een klap op zijn kont en kijk daarna even in het tasje. Ik trek Danny zodat die rechtstaat en sla mijn armen om hem heen. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder steun, 'Dus wat wil je als eerst uitproberen?'vraag ik zwoel. Ik druk wat kusjes in zijn nek en duw het tasje in zijn handen. 'Jij mag kiezen'

    jasmine

    Als ik eindelijk klaar ben met eten, loop ik vermoeid terug naar de tent, ik kijk naar jaysons spullen die buiten stasn, even heb ik de neiging om ze weer binnen te zetten, maar als hij echt bij me wilt slapen, komt hij wel wwer terug, ik rits de tent open, trek mijn pyjama aan en ga op het luchtbed onder de dekens liggen, toch mis ik hem wel hier zo naast me, ik vind het echt eng hier alleen in ditvtentje, ik stap mijn bed uit en loop naar binnen, ok zet zijn dpullen weer in de tent e leg zijn trainingsbroek op zijn kussen, ik verscheur het briefje en gooi het weg, en val daarna rustif in slaap.

    quin98 schreef:
    Austin
    ik open.mijn mond en ga met mijn handen veder met strelen daar beneden. Een hand laat ik naar boven glijden en streelt over haar zij. Een kreun verlaat mobd.


    Isabella

    Mijn ademhaling versnelt en rillingen gaan door me heen. Kippenvel slaat op mijn huid. Ik druk mijn lippen op zijn schouder en geef daar een kusje. Dan laat ik mijn lippen zijn huid strelen, terug via zijn hals, naar zijn kaak en dan naar zijn lippen. Ik druk mijn lippen vurig op de zijne en laat mijn handen ook naar beneden glijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar aan en ga wat omhoog. Ik doe iets zodat ze snapt dat ik in haar ga komen. Ik ga langzaam in haar en begin te stoten.

    Danny

    Ik ril even en kijk naar het tasje. Dan sluit ik mijn ogen. Er zit ook een vibrator in, een roze nog wel. En er zijn batterijen...
    "Verras mij maar." Zeg ik uiteindelijk en geef hem het tasje terug. Ik laat me op de grond zakken, op de slaapzakken en ga op mijn rug liggen. Grijnzend sluit ik mijn ogen, en ben ook niet vanplan die te openen tot ik iet vermeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun ontevreden, 'Waarom jij niet?'vraag ik teleurgesteld en kijk in het tasje. Ik ga op Danny liggen en leg het tasje naast hem neer. 'Echt geen voorkeur?'

    Danny

    Ik hou mijn ogen gesloten.
    "Trilling..." Zeg ik dan met een grijnsje. Ik blijf gewoon stil liggen en doe helemaal niets.
    "Ik zei toch verras me maar." grinnik ik. "Je mag het ook verwennen noemen, als je dat liever wil." Zeg ik met een uitlokkerig kreuntje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik zucht even lichtjes en kijk in het tasje. Ik pak er een random ding uit en hou het voor ze hoofd. 'Dit goed?'vraag ik en wacht even. Ik leg het ding naast Danny neer en ga van hem af. Ik draai Danny om en kijk hem aan. 'Misschien moet je eerst maar opgewonden maken hé'zeg ik grijnzend. 'En trouwens je kleren moeten nog uit, doe ik met liefde hoor'grijns ik en plaats mijn lippen in zijn nek. Met mijn hand streel ik grijnzend langs zijn zij.

    Danny

    Ik heb geen idee wat hij voor mijn neus hield maar ik word omgedraaid. Ik voel Drews lippen in mijn nek en zijn hand langs mijn zij gaan.
    "Trilling zegt toch genoeg? Er zit maar een ding in dat trilt." Lach ik met een kreuntje. Ik voel tintelingen door mijn lichaam trekken.
    "En het is roze." grinnik ik en gooi mijn kont iets omhoog tegen Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en dat moment voel ik hem in me gaan. Ik klem me om hem heen en zet mijn nagels lichtjes in zijn huid op zijn rug. Ik druk mijn lippen tegen zijn schouder en druk daar kusjes en bijt daar ook even. Een heerlijk gevoel overspoelt me. Het gedeelte van pijn is dit keer overgeslagen en daar ben ik blij om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik grinnik en knik. 'Ik wist wel wat je bedoelde, maar alles trilt'zeg ik en kijk hem aan. 'Maar je wilt dus eerst niks meer met mij'zeg ik teleurgesteld en kijk hem aan. 'Ben ik nu al ingeruild?' vraag ik een beetje voor de grap. 'Volgens mij hoorde je me niet eens of wel?"

    Austin
    Ik ga wat harder en laat ondertussen mijn handen over haar lichaam glijden. Ik plaats mijn lippen op de hare en bijt even in der lip