• dat sinds ik weer terug ben op quizlet (ik ben een aantal maanden onactief geweest) er heel weinig mensen zijn die topics aanmaken. Een tijdje terug, toen er nog wat minder leden waren (en dan praat ik over misschien een á tweehonderd mensen online per dag) waren er veel meer mensen actief op het forum, en er werd ook meer gereageerd. Ik vind het serieus waar echt heel jammer.
    Maar het kan zijn dat het aan mij ligt hoor.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Er zijn nu dagelijks ongeveer 500 mensen online. Daarvan zitten er 100 op het forum. Vroeger toen er 200 mensen dagelijks online waren zaten er ongeveer 70 mensen op het forum. In verhouding is dat dus veel meer.
    Daarbij was er vroeger een hele grote groep users die veel reageerde. Maar omdat de sfeer hier veranderd is zijn de meeste daarvan weg gegaan.

    Dat was mijn samenvatting van mijn theorie. Had eerste een grotere laptekst geschreven.


    Hmm, aha. Seems logical. Óf ze zijn te oud geworden.. Nee grapje, niemand is ooit te oud voor Q. (: Al zal ik hier niet eeuwig blijven.


    You are beautiful, you are love.

    Voor mijn gevoel is het de laatste tijd ook wat rustiger op het forum.


    Caution first, always.

    Tja, het is nu wel vakantie, dus er zullen wel minder mensen op het forum zijn.


    i put the fun in funeral

    This waar maar... ipv te klagen kunnen we actiever zijn? No offense trouwens :') Maar veel kunnen we er niet aan doen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    This waar maar... ipv te klagen kunnen we actiever zijn? No offense trouwens :') Maar veel kunnen we er niet aan doen.


    Ja want een iemand actief maakt gelijk heel het forum actiever.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja want een iemand actief maakt gelijk heel het forum actiever.


    Ik tel voor twee. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je kan wel honderden topics maken, maar dat word al snel irritant. Veel mensen reageren er ook niet op dus het zal niet veel helpen.
    Ik voel me al een spammer als ik twee topics achter elkaar aan maak.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    WOW i don't know you.

    Anyway, ik ben al meer als een jaar weer actief en ik heb er niks van gemerkt. :')

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Dit was me trouwens al wel opgevallen.
    Don't worry cuties. We don't bite. (;

    Nah. Dragons only spit hella lot of fire. But that's all. :Y)

    Het ligt er denk ik ook aan dat er nu vooral veel 1D-stories zijn die driekwart van Q leest, want die driekwart zijn Directioners.
    En idd de RPG's en "ik zoek stories". En vergeet vooral de covershops niet.

    Ik ben redelijk actief en druk ook vaak op actieve topics, maar het duurt meestal een tijdje voordat er nieuwe topics zijn of er gereageerd is.
    Mensen moeten niet bang zijn en gewoon topics maken. Doe ik ook gewoon. En mensen die je afsnauwen of die juist bot reageren, die negeer ik gewoon lekker. Of ik start er een leuke discussie mee. :Y)

    Nu je ´t zegt..


    26 - 02 - '16

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Er zijn nu dagelijks ongeveer 500 mensen online. Daarvan zitten er 100 op het forum. Vroeger toen er 200 mensen dagelijks online waren zaten er ongeveer 70 mensen op het forum. In verhouding is dat dus veel meer.
    Daarbij was er vroeger een hele grote groep users die veel reageerde. Maar omdat de sfeer hier veranderd is zijn de meeste daarvan weg gegaan.

    Dat was mijn samenvatting van mijn theorie. Had eerste een grotere laptekst geschreven.

    En de mensen die nog wel reageren, reageren vaak niet aardig waardoor nog minder mensen zich geroepen voelen om topics te maken. Just sayin'.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jup, je hebt gelijk. Gewoon, actiever zijn, meer kunnen we niet doen. Ik probeer zelf wat meer topics aan te maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please