• Ik verveel me en ik heb zin om weer covers te gaan maken, dus dat ga ik doen. Tijd zat in de vakantie (:

    Wat ik wil weten:
    × Waar je verhaal over gaat
    × Titel & eventuele tekst erbij
    × sfeer
    × Eventuele eisen?

    Je mag zelf foto's uitzoeken maar dat wil ik ook voor je doen. Als je wil kan ik ze eerst aan je laten zien voordat ik ze gebruik.
    Meestal maak ik meerdere covers voor 1 verhaal.

    Hier zijn een aantal covers die ik eerder heb gemaakt:


    De rest van mijn covers vind je hier

    Te doen:
    -Mockingjays (Morgenlicht)
    -PaynEnds (Up)

    Mee bezig:

    Klaar:
    - Feline (Love is weird)
    - Soldiery (I'll find my way back)
    - PainEnds (Step and slide)
    - Lilium (Kiss from a rose)
    - Frodo (Zomerhitte)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:34 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran





    De cover wil ik, als het kan, langwerpig hebben en niet al te groot. Niet langwerpig in de breedte maar in de lengte. De meisjes graag op de voorgrond en de jongen ergens in de hoek. Het eiland als achtergrond. Ik zou graag met krullerige letters 'love is weird' erop willen.


    26 - 02 - '16

    Working on it **


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Thank you very much (:


    26 - 02 - '16

    Bytheway, als bepaalde plaatjes niet willen mag je ze weglaten en plaatjes erbij doen die er eventueel wat op lijken en beter passen ;D


    26 - 02 - '16

    De plaatje werken prima mee, alleen heeft de site vandaag iets tegen mij ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    De plaatje werken prima mee, alleen heeft de site vandaag iets tegen mij ><


    Mèh. Dat is niet aardig van die site


    26 - 02 - '16

    Ok, zoals ik al zei, de site werkt absoluut niet mee. Daarom is het blenden niet helemaal gelukt ><
    Als je het niet mooi vindt moet je het gewoon zeggen en dan probeer ik iets anders.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    Ok, zoals ik al zei, de site werkt absoluut niet mee. Daarom is het blenden niet helemaal gelukt ><
    Als je het niet mooi vindt moet je het gewoon zeggen en dan probeer ik iets anders.



    Hij is perfect!!


    26 - 02 - '16

    Eigen foto's?: Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    Sfeer: Eng, bang, raar
    Tekst: I'll find my way back En dan in het klein eronder; Interactive story - soldiery
    Extra:
    Dit is de inleiding van het verhaal, misschien dat je er nog wat uit kunt halen, hihi.

    I'll find my way back.
    Opgesloten in een donkere kamer, met alleen één lucifer en een bonkende hoofdpijn, moet jij je weg terug zien te vinden in een doolhof van vallen, ravijnen, en nog meer angstaanjagende obstakels.

    Wat kies jij? De dood na een paar stappen, of door vechten zodat je misschien ooit het daglicht weer zal zien?



    Stiekem heeft het wel een beetje haast, dus als het snel zou kunnen zou dat super zijn! Wil je ook een pb/gb sturen als hij klaar is?

    Ik ga eraan werken, hopelijk is hij vanavond nog af.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran





    × Jailynn is een danseres. Ze danst ballet, klassiek, strretdance, breakdance etc. Maar als One Direction in de dansstudio komt kijken, stopt ze niet zoals de anderen. Ze geeft niks om domme boybandjes. En het blijkt dat ze in de buurt van de jongens komt te wonen, wat voor ongeluk kan er nog meer bij? En ja hoor, Zayn Malik word ook nog is verliefd op haar. Krijgt ze dan alleen maar ongeluk?
    × Step and slide
    × De sfeer moet romantisch zijn, maar tegelijkertijd zo'n danssfeer
    × Gelieve de dansstudio als achtergrond doen&alles in kleur.
    Oh, en als de dansstudio te klein is mag je een andere zoeken ;)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    × Waar je verhaal over gaat
    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.
    × Titel & eventuele tekst erbij
    Kiss from a rose
    × sfeer
    Romance, drama, family, winter
    × Eventuele eisen?
    Het moet wel duidelijk blijven. Hoofdpersoon vrouwelijk is blond (lang, stijl), grijze ogen, maar het liefst heb ik er geen gezicht op. Schaatsen, hand-in-hand, zulke dingen erop of zo ;D Tekst het liefst zwart of wit (: Geen felle kleuren, ik hou meer van zacht (:
    Je laat je fantasie maar z'n gang gaan, je hebt mooie covers!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:04 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.







    De sfeer het liefst duister. Het liggende meisje op de voorgrond. De titel is Noise in my head.


    26 - 02 - '16

    Voor PainEnds:



    Ik hoop dat hij zo goed is.
    Als ik iets moet veranderen of als je iets heel anders wil, dan zeg je het maar (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    Voor PainEnds:



    Ik hoop dat hij zo goed is.
    Als ik iets moet veranderen of als je iets heel anders wil, dan zeg je het maar (:


    Ahh, hij is echt mooi!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."