• Ronan Parke heeft toen hij 12 jaar was auditie gedaan voor Britain's got talent, hij zingt geweldig en ik vind hem echt adorable! Oh, en daarbij zingt hij in zijn audiitie ook nog eens een van mijn favoriete nummers van Muse.
    Ja, hij lijkt op een meisje en het is jammer van zijn JB-looks(In andere flimpjes) en waarschijnlijk is of wordt hij gay maar dat doet er niet toe ^^
    En ik weet trouwens niet of dit hier goed staat...

    Even doorspoelen naar 0.56



    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:37 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vind 'm geen Bieber looks hebben - ik heb andere filmpjes van hem gezien. Maar zingen kan hij inderdaad! Al denk ik wel dat hij nog uit de kast moet komen, maar daar is niks mis mee (:


    To infinity and beyond •

    In die clipjes die jij liet zien lijkt hij eerder op die ene van One Direction..

    Ik heb nog niet geluisterd, zal ik zo wel doen denk ik ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij lijkt op Louis Tomlinson. Hij zou zo in 1D kunnen.
    En hij doet me denken aan iemand, iemand die ik niet mag... Maar hij heeft wel een hele mooie stem.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het zijn ook andere clips waarin hij op JB lijkt, ik zoek er wel ff 1.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik hoop niet dat alle nieuwe artiesten op JB zullen lijken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @Uneventful, dat hoop ik ook niet.

    Hier vind ik hem toch wel heel erg op Bieber lijken:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MUSE! Toen ik zag dat hij een nummer van hen deed, ben ik meteen gaan luisteren! Feeling good is inderdaad een goed nummer van ze! En hij zingt het ook goed, alleen klinkt het nummer zonder de stem van Matt altijd minder voor me. Maar wat een schatje! :'D

    Ik ga niet luisteren want ik ben bang dat hij het nummer van Muse gaat verpesten. (':
    Niks tegen hem hoor, maar ik vind gewoon dat geen band/zanger/iets beter is dan Muse en ik kan er ook niet tegen als het gecoverd o.i.d. wordt. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik ga niet luisteren want ik ben bang dat hij het nummer van Muse gaat verpesten. (':
    Niks tegen hem hoor, maar ik vind gewoon dat geen band/zanger/iets beter is dan Muse en ik kan er ook niet tegen als het gecoverd o.i.d. wordt. :Y)

    Het is ècht een hele goede cover.
    Maar je kan het tweede liedje luisteren, daar zingt hij Jar of Hearts van Christina Perri ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Awww, hij is echt heel schattig! En hij zingt goed!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Uneventful schreef:
    Hij lijkt op Louis Tomlinson. Hij zou zo in 1D kunnen.
    En hij doet me denken aan iemand, iemand die ik niet mag... Maar hij heeft wel een hele mooie stem.


    Hij lijkt helemaal niet op Louis Tomlinson!

    Hij zingt goed maar ik denk niet dat ik er verder naar zou luisteren.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Hij lijkt helemaal niet op Louis Tomlinson!

    Hij zingt goed maar ik denk niet dat ik er verder naar zou luisteren.


    Zijn haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Calabasas schreef:
    Ik vind 'm geen Bieber looks hebben - ik heb andere filmpjes van hem gezien. Maar zingen kan hij inderdaad! Al denk ik wel dat hij nog uit de kast moet komen, maar daar is niks mis mee (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Zijn haar.


    Dat lijkt wel een beetje op dat oude kapsel van Louis want volgens mij heeft die een nieuw kapsel.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat lijkt wel een beetje op dat oude kapsel van Louis want volgens mij heeft die een nieuw kapsel.


    Ja, "I just came from the kindergarden" look.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.