• Heey,
    Ik ben bezig met meerdere verhalen en ik wilde even weten welke het meeste aanspreekt voor jullie en waarom. Het verhaal met de meeste stemmen zal ik hier plaatsen. Ik post gewoon hier een klein stukje van het begin, maar als je een ander stukje wilt lezen, kan ik voor je kijken.

    1: Haunted House -ik weet, onorginele titel, misschien verander ik die nog.-
    Er zit nog een stuk voor dit stuk maar dat vind ik minder leuk om hier te plaatsen.
    Een vreemde kracht trok me aan. Ik keek naar het raam en sloot mijn ogen. Toen ik ze weer opende stond ik voor het raam, mijn handen lagen op het venster. De hele straat was verlicht, behalve het huis aan de overkant. Ik keek er naar en voelde een bepaalde drang om er naar binnen te gaan. Hoe lang staat dat huis nu wel niet te koop? Tien jaar? Vijftien jaar? Ik wist het niet. langzaam liep ik naar de lift deur toe. Vreemd, heel vreemd. De liftdeur stond al open en iets of iemand had al op het knopje met een één gedrukt. Ik twijfelde, maar na enige tijd stapte ik de lift in. Beneden aangekomen pakte ik mijn jas en de sleutels. Mijn mobiel kon ik wel hier laten, want ik kwam toch zo wel weer terug. Ik opende de deur en stapte de koele buitenlucht in.

    2: The daughter of Batman.
    -sorry, hier kan ik geen mooi stukje over plaatsen. Maar titel zegt al veel volgens mij. -

    3: I am not dead. - Sirius Black
    Ook hier geen stukje van. Maar na achter het gordijn gevallen te zijn neemt iedereen aan dat Sirius dood is. Maar nee, hij leeft. Hij probeert terug te keren naar de nu volwassen Harry, Ron, hermelien. Ook probeert hij Remus tot leven te wekken. Maar is ook Remus wel echt dood?

    Welke vind je het leukst? En waarom?
    Dank u (;

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 13:09 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind 1 of 2 het lekst ik kan gewoon niet kiezen!! Waarom?? Mmmm...
    1- Ik hou wel van spanning en het klinkt heel spannend ensow
    2- Me likes Batman, ik vind superhelden -zoals Batman- Spiderman- Indiana Jones- gewoon cool:)

    En waarom 3 niet: Ik vind HP wel leuk enso maar dan alleen die boeken en films dus niet echt verhalen die erover gaan.
    Maar goed dat zijn dan mijn meningen....

    xoxo


    Life is not a mp3 were you can get what you want, it's like a radio, you should enjoy what's playing

    Oké, hoewel ik van superhelden hou en dan met name van Batman, zou ik het tweede idee niet lezen. Want ik vind verhaal over 'de dochter van' nooit echt origineel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1 lijkt mij de leukste maar dat komt waarschijnlijk omdat die de langste beschrijving heeft :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De verhalen vallen niet echt binnen wat ik leuk vind om te lezen, maar je moet denk ik gewoon schrijven wat jijzelf het leukste vind.
    Wel een kleine opmerking: de laatste titel zou 'I am not dead' moeten zijn, 'I am not death' klopt niet (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    1!!!

    Want ik hou niet van batman en Harry Potter-verhalen, en het eerste lijkt me echt wel cool :)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 11:30 ]

    1 klinkt erg spannend, maar 3 is ook erg origineel!(flower)


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    1 lijkt me super, maar 3 klinkt ook erg spannend. Ik denk dat ik voor 3 zou gaan. Wil je het trouwens melden als je aan een van allen begint? xx

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 12:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from Perdition

    Psychotic schreef:
    De verhalen vallen niet echt binnen wat ik leuk vind om te lezen, maar je moet denk ik gewoon schrijven wat jijzelf het leukste vind.
    Wel een kleine opmerking: de laatste titel zou 'I am not dead' moeten zijn, 'I am not death' klopt niet (:


    Ex astris, sciencia

    Als je het verhaal 'Haunted House' gaat schrijven, zou ik die wel willen lezen. De rest interesseert mij niet zo.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Als je het verhaal 'Haunted House' gaat schrijven, zou ik die wel willen lezen. De rest interesseert mij niet zo.


    You make me smile, a lot..

    Over dat death gedoe, stomme auto correctie ):


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je hebt de mening van anderen niet nodig. Welk idee vind jíj het leukste? Werk het idee waar je het meeste inspiratie voor hebt uit zolang je het maar leuk vind.
    Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor 1 of 3 gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hou van Harry Potter, dus raad maar welke mij de leukste lijkt ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Yenthl schreef:
    Je hebt de mening van anderen niet nodig. Welk idee vind jíj het leukste? Werk het idee waar je het meeste inspiratie voor hebt uit zolang je het maar leuk vind.
    Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor 1 of 3 gaan.


    Met allemaal ga ik sowieso verder maar wilde alleen weten welke het meeste aanspreekt op quizlet. Ik ga 1 -waar ik het verst mee ben, op Q zetten. Zal alle mensen die voor 1 kozen een bericht sturen als hij online staat.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 16:29 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Drie, die ga ik denk ik lezen! Waarom? Omdat ik van HP hou.


    the future's always just a few heartbeats away