• Wat was jouw allereerste story op Quizlet? Hoeveel hoofdstukken had hij? Staat hij nog steeds online?

De mijne was mijn eerste en enige Twilight fanfiction. Hij heet Daylight - Renesmees True Story, telt zestig hoofdstukken en is nog steeds actief, al zitten er een heleboel fouten in, haha. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Mijn eerste verhaal was een Jasper Hale Love Story,, maar die was zooooooooo vreselijk... hij staat nog wel online, maar helemaal achterin XD
    ik ben van plan hem ooit te herschrijven,, denk ik... hij had geloof ik iets van 40 hoofdstukken ofzo..

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Mijn eerste story was ''Shut up • Zayn Malik''. Hij had ongeveer 24 hoofdstukken (niet afgemaakt) en staat niet meer online.

The universal language of art.

De mijne heette "The Other World - A place full of magic".
    O god. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Mijn eerste verhaal was nog in een Quiz geschreven.
    eentje over Tokio hotel. het zusje van Gustav die wat met Bill kreeg ofzo. iets in die richting. volgens mij had die een stuk of 40 hoofstukken ofzo. Hij staat niet meer Online, en ik denk dat dat een goede rede heeft. het is namelijk zo'm 4 a 5 jaar geleden. en ik ben blij dat ik dat niet meer terug hoef te lezen, want volgensmij schaam ik me dan dood . ;x

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:30 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Mijn eerste "story" is zo oud dat het nog een quizvorm is (toen series nog niet bestonden) met vragen en antwoorden. Your life as a teenage rockstar heette dat ding, dacht ik. ft. Tokio Hotel. Blergh.

Mijn is een story over TH en Avril Lavigne
    maar nooit verder gegaan
    haha
    ik had alleen een paar hoofdstukken, hij staat nog steeds online

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

My creepy life. En ik ga hem herschrijven ;D

26 - 02 - '16

Mijn eerste story was een Harry Potter fanfiction. De titel weet ik niet meer, want het was echt vet lang geleden. Toen was ik acht volgens mij. :'D
    Het staat niet meer online en ik weet niet precies meer waar het over ging. Ik weet nog wel dat het een Draco Malfoy love story was.

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Mijn eerste story is Mag ik je pen even lenen? haha hij is nog bezig. Het heeft nu 23 hoofdstukken (:

And she says, "babe, you look so cool."

Mijn eerste 'story' was over Bill Kaulitz. Het was toen zelf nog in een Quiz geschreven want stories bestonden toen nog niet. Die story was echt fout en vreselijk geschreven en toch had ik zoveel lezers. Ze spamden zelf mijn gb vol toen ik op reis was. Wat een tijden. Jammer dat er nu niet meer zoveel interesse is in mijn schrijven.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik denk een Gerard Way fanfiction. VERSCHRIKKELIJK. Ik heb 'm verwijderd, want er was echt geen draad aan vast te knopen.

Caution first, always.

How Life Changed So Fast ft. One Direction
    Mijn eerste story ^^ samen met men nichtje, die al wat langer schreef :)
    Nog bezig en heeft ondertussen 83 hoofdstukken :)

Check it out ;D

The moments with you are the moments I live for <3

Bill lovestory, iets van 100 hoofdstukken. Hij staat nog online op mijn oude account, in quizvorm uit 2007 haha. :'D Het eerste deel is een paar duizend keer gemaakt.

Your make-up is terrible

'2 vriendinnen ft. TH'. Ik denk iets van een 10 hoofdstukken, het was toen nog in een quiz maar ondertussen al inactief gezet en verwijderd denk ik. Dat was echt een rotslecht verhaal. Het is dan ook niet zo vaak gelezen.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Mijn eerste story hier heette: One love. Hij was met onbekende personen. Ik had volgens mij net 10 abo's en een stuk of 10 hoofdstukken. Ik heb hem al snel geïnactiveerd. Te slecht voor woorden.

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.