• Opeens liep ik zo de trap af kreeg ik een lichtgevoel in mijn hoofd, werd superduizelig en moest echt even gaan zitten mijn hele lichaam deed pijn en het duurde een tijd, toen werd het minder, toen kwam het weer en zo gaat het de hele avond door! heb bloedgeprikt maar er kwam niet veel uit behalve dat ik ijzer te kort heb, maar komt dit dan door ijzer te kort? Ik maak me echt heel veel zorgen! en heb al zoveel doktersbezoekjes gehad maar telkens zegt hij dat ik gezond ben. En binnenkort moet ik naar het ziekenhuis en ben heel bang daarvoor, sorry dit moest ik ff kwijt dankje voor het lezen!


    Happiness is a form of courage.

    Ik denk dat het kan komen door het ijzertekort.
    En ja, anders: niet te weinig geslapen/gegeten?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    Ik denk dat het kan komen door het ijzertekort.
    En ja, anders: niet te weinig geslapen/gegeten?

    nee hoor ik slaap en eet genoeg


    Happiness is a form of courage.

    Mijn moeder had dat laatst. Bleek dat ze een storing in haar evenwichtsorgaan had, alleen deed niet haar lichaam de hele tijd pijn.

    Dragneel schreef:
    Mijn moeder had dat laatst. Bleek dat ze een storing in haar evenwichtsorgaan had, alleen deed niet haar lichaam de hele tijd pijn.

    het doet niet de hele tijd pijn hoor het komt en gaat

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:30 ]


    Happiness is a form of courage.

    Ja, dat is inderdaad een ijzertekort. Het kan ook een lage bloeddruk zijn, maar bij ijzertekort krijg je dat inderdaad ook, dus als je weet dat je dat hebt denk ik dat het wel daardoor komt. Ik word heel vaak plotseling duizelig en dat het zwart voor mijn ogen wordt, maar ik heb dus gewoon een lage bloeddruk.
    Ik zou zeggen, eet je fiets op veel appelstroop.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.