• Microsoft trekt de stekker uit Hotmail! Ze vinden dat ze teveel verliezen op voornamelijk Gmail (ook Yahoo speelt mee) en introduceren daarom een nieuw bedrijf: Outlook.com
    Is net als hotmail maar ipv hotmail.com of live.com of msn.com komt er nu outlook.com achteraan.

    Als ik jullie was, zou ik snel een adres aanmaken! Anders zijn de goeden of waar jij de voorkeur aan geeft al snel vergeven. Dat zou zonde zijn!

    Artikel: Klik

    Wat een onzin.


    Your make-up is terrible

    Waarom zouden ze dat in godsnaam doen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Right...


    Believe in yourself.

    Omg, no. Wat goed dat je het zegt, haha. Anders ben ik straks mijn account kwijt...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wacht toch maar of tot ik dat door iets officieels bevestigd zie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik geloof die onzin niet totdat Hotmail het bevestigt.


    I don't design clothes. I design dreams

    Een e-mailadres van Outlook ophalen voor het nieuwe Postvak IN
    Je kunt een nieuw e-mailadres ophalen bij Outlook. Je contactpersonen en eerdere e-mailberichten blijven gewoon bewaard. Bovendien blijf je ook berichten ontvangen die naar je huidige Hotmail-adres zijn verstuurd.


    En het is officieel ga maar eens naar Outlook.com of lees het na op Nu.nl/Tweakers.nl


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wacht op een officiële bekendmaking.


    comfort in c h a o s

    En als ik een nieuw email adres wil aanvragen zegt hij dat ik mijn email adres ga HERNOEMEN
    Oftewel je hoeft geen nieuwe aan te maken!
    Je houdt dus gewoon je huidige email adres en alles. No stress!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ik weet niet hoor. Ik zou het erg vreemd vinden als ze dat zouden doen...
    Edit: Sorry, ziet nu pas dat het wel officieel is (cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:55 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    http://nos.nl/artikel/401062-hotmail-gaat-outlookcom-heten.html

    Je gebruikt gewoon de zelfde email adres , maar alleen een andere programma. Als ik het goed lees (snel gelezen)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:54 ]


    Shoganai i ne~

    Ik snap niet waarom dat nu pas bekend word als het al in is gegaan? x_x


    Your make-up is terrible

    KangDaesung schreef:
    http://nos.nl/artikel/401062-hotmail-gaat-outlookcom-heten.html

    Je gebruikt gewoon de zelfde email adres , maar alleen een andere programma. Als ik het goed lees (snel gelezen)

    Inderdaad!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit toch amper mee rop mijn hotmail, dus het maakt mij eigenlijk ook echt niets uit.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als ik het goed begrijp, kun je met die 'nieuwe' outlook gewoon aanmelden op msn.