• IK HEB DUS EEN FUCKHEKEL AAN MILEY CYRUS
    DIE HARE KOP ALLEEN AL STAAT MIJ NI AAN

° ZE KAN NI ACTEREN
    ° ZE KAN NI ZINGEN
    ° EN ZE EEFT STOEME LIEDJES
    ° ZE DENKT DA ZE ET IS
    ° EN FF ONBELANGRIJK : ZE IS LELIJK

All was well.

Ik wist al meteen dat dit een nutteloos topic was. Haten is een groot woord, en je kan niet iemand haten die je niet persoonlijk kent Oo
    x

ok

wat is het nut van het topic??

ik ken dr niet :') ik weet wel dat dat die van Hannah Montana is, maar dat is het ook XD

1. Als iemand niet acteren, wil niet zeggen dat je die gene niet mag? Dat is eerder zielig..
    2. Geldt het zelfde.
    3. Geldt ook hetzelfde.
    4. Dat weet je nooit zeker door bepaalde bronnen.:'D
    De laatste zeg je zelf, onbelangrijk.:'D
    En ik wil nu echt zó geen haatberichten, dat is nutteloos en verspilde tijd.

x

ok

Ik wist al meteen dat dit een nutteloos topic was. Haten is een groot woord, en je kan niet iemand haten die je niet persoonlijk kent Oo
    x

helemaal gelijk,, vind ik dan xD
    maar als andere mensen over th een topic gaan openen en er nere gaan zetten dat ze hun haten ofzo, dan is er gelijk veel gezeik enzo, maar nu doe jij precies het zelfde maar dan met miley cyrus als je snapt wat ik bedoel enzo, er zullen vast hier ook fans op zitten van miley dus waarom z'n nutteloze topic?

Nvt

Aandacht had ze al, komt door haar vader das ook een rockster dus ze heeft het al haar hele leven en om precies daarom haar te gaan haten. Sorry hoor maar je hebt bijvoorbeeld Paris Hilton enzo met een veel groter ego en daar zie ik hier ook geen topic over.

paris Hilton, Die moch ik ook niet zo..
    idd door haar ego, Maar volgens mij is dat al een heel stuk minder geworden!
    vroeger had ik een giega hekel aan haar maar, nu valt het wel mee, >.< Mensen kunnen veranderen zelf sterren :D en ik weet zeker dat dat ook voor Miley Cyrus gelt.
    Ik laat het gewoon let er niet meer op!
    ze zijn zo als ze zijn. En dat is het beste toch ;)

Xx flowers

3/4 van de popsterrem voldoet aan jouw beschrijving.

No growth of the heart is ever a waste

Miley Cyrus zie ik juist als een voorbeeld. Ze is nog heel jong, en nu al beroemd. Ookal komt het door haar vader. Maar ik ga peepz, adiós(K)

ok

Miley Cyrus zie ik juist als een voorbeeld. Ze is nog heel jong, en nu al beroemd. Ookal komt het door haar vader. Maar ik ga peepz, adiós(K)

ok

Fijn, dubbelpost -.-'

ok

Ze Kan NIET Zingen

Punt Uit x)

All was well.

Ik mag haar ook niet echt ^^
    Maar ik haat ze niet, ze heeft best een mooie stem

Lieferd, haten kan je d'r niet want je ken haar niet eens >,< Djezus, HATEN is toch zo'n groot woord waar kleine kindjes precies niet mee kunnen omgaan hooaa -.-

Lieferd, haten kan je d'r niet want je ken haar niet eens >,< Djezus, HATEN is toch zo'n groot woord waar kleine kindjes precies niet mee kunnen omgaan hooaa -.-

[/is het er helemaal mee eens]

ok

*smeekt om slotje*
    haattopics zijn toch verboden? >.<

Mew <3

NotYourFreak;
    *Gaat mee smeken om slotje*