• IK HEB DUS EEN FUCKHEKEL AAN MILEY CYRUS
    DIE HARE KOP ALLEEN AL STAAT MIJ NI AAN

    ° ZE KAN NI ACTEREN
    ° ZE KAN NI ZINGEN
    ° EN ZE EEFT STOEME LIEDJES
    ° ZE DENKT DA ZE ET IS
    ° EN FF ONBELANGRIJK : ZE IS LELIJK


    All was well.

    [/Niet mee eens -_-'']


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Na ik mag dr ook niet maar dat is alleen maar omdat ze door iedereen zo geweldig word gevonden en ik begrijp gewoon niet waarom>.< Ze wordt dr nogal arrogant van.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Na ik mag dr ook niet maar dat is alleen maar omdat ze door iedereen zo geweldig word gevonden en ik begrijp gewoon niet waarom>.< Ze wordt dr nogal arrogant van.


    Helemaal eens.
    :O is ook voor de eerste keer dat ik het met iemand eens ben :O


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Na ik mag dr ook niet maar dat is alleen maar omdat ze door iedereen zo geweldig word gevonden en ik begrijp gewoon niet waarom>.< Ze wordt dr nogal arrogant van.


    mee eens

    Ik ken eigenlijk maar 1 liedje van haar en heb haar nog nooit zien acteren maar heel America is zot van haar dus zo erg kan ze toch niet zijn ?


    The soul needs autumn.

    Ik snap ni wa iedereen daar tegen heeft.Maarja seg,sommige snappen ook niet waarom ik de pest heb aan de jonas brothers.

    Mense ze is gwn Stom en verslaafd aan Aandacht .PUNT.


    All was well.

    ik mag der niet-.- sorry voor de fans..


    <3

    Ze is zo fake & kinderachtig ;0


    Sweet dreams will come true.

    Ik Mag Haar








































    NIET

    I duno,ik heb er niets tege.Ik ben er geen fan van nzu.But,nja ik heb er niets tege.En ik vind het trouwens echt wel een mooii meisje.

    Okay lieverds zodra 1 iemand verkeerd spreekt over ToHo als ik kei hard roep ToHo is gay! Kunnen jullie dat niet slikken maar slecht doen over anderen kan wel dan!? Naja zeg het is ook maar gewoon een mensen en ToHo mag haar wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en ik vind d'r een slet. Die foto's die in de popcorn of bravo stonden ;00
    Oke, bes twel zielig voor haar dat dat uitgelekt is, maar dan nog.


    Sweet dreams will come true.

    [/Niet mee eens -_-'']

    ik ben er ook niet mee eens.


    Nvt

    Aandacht had ze al, komt door haar vader das ook een rockster dus ze heeft het al haar hele leven en om precies daarom haar te gaan haten. Sorry hoor maar je hebt bijvoorbeeld Paris Hilton enzo met een veel groter ego en daar zie ik hier ook geen topic over.

    En ze kan wel zingen, want ik heb een live dvd van haar, naja mijn zusje dan.
    Ik vind d'r totaal niet lelijk ze is haarzelf.
    En ik vind haar gewoon net zoals als alle sterren een arogantie hebben.
    Dus ik vat het probleem niet, het gaat om de muziek wel? En niet om de persoon zelf.


    ~