Ik zou gewoon mijn eigen naam houden. Als ik schrijf over wat ik vind en denk, ga ik niet mijn naam verborgen houden voor de mensen die het er niet mee eens zijn.
Ushio schreef:
Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')
Hahah dit sowieso. :'D
Basisschoolkindjes + de middelbare (en dan vooral die stomme wijven die ruzie met mij maakten en mij telkens na deden met alles).
Waytastic schreef:
Ik zou gewoon mijn eigen naam houden. Als ik schrijf over wat ik vind en denk, ga ik niet mijn naam verborgen houden voor de mensen die het er niet mee eens zijn.
Haha dit sowieso
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer
Mijn eigen naam houden, maar als ik in het buitenland dingen zou gaan doen, zou ik mijn eerste en tweede naam gebruiken als hele naam. Mijn achternaam zie ik buitenlanders niet zo snel onthouden :']
Een andere achternaam. Er bestaat namelijk al een schrijfster die precies dezelfde naam en achternaam heeft als ik en ik wil mijn naam met niemand delen, haha. Liever een andere dan dat er nog iemand bestaat die mijn naam op d'r kaft heeft staan.