Ik zag laatst een advertentie op markplaats van een jurkje dat ik heeel leuk vond. Maar het was de verkeerde maat ;c Nu heb ik de adverteerder gemailt met de vraag waar ze het vandaan had, maar ik kreeg geen reactie. Nu is de advertentie van marktplaats, podverdorie :C
Ik heb het plaatje geprobeerd op te slaan, aangezien ik dat van te voren nog niet had..
Maargoed, nu vroeg ik me dus af of iemand van jullie weet waar ik dit jurkje vandaan kan halen? Want ik wil m echt, echt, écht hebben
(ik weet trouwens ook het merk niet of niks, ik zou ook niet weten hoe ik in godsnaam zou moeten kijken of ze m bij attitude of large hebben..)
Edit: Zo te zien is het plaatje überklein, ik krijg m niet groter opgeslagen.. ;/
Iniedergeval,, het is een jurkje met aan de bovenkant zwart, in het midden een zalmkleurige strik. De rest van de jurk is ook zalmkleurig en poft een beetje. Het heeft een cappuchon met kattenoortjes. De armwarmers, die bij de hand ook een zalmkleurige strik hebben, zitten los van de jurk. Ze hebben ze ook in andere kleuren namelijk wit met zwart, grijs met zwart, en zwart met roze.
[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:41 ]
Inspiration can hit you any time