Hmm, ik zou dit topic willen negeren, maar ik kán het niet.
TH/ Bill zal voor mij altijd een belangrijk deel in mijn leven zijn, gewoon omdat hun muziek me door zoveel heen geholpen heeft. Ergens heb ik er kracht uit gehaald - en ik ben erdoor fanfic's beginnen schrijven, wat mijn passie voor het schrijven alleen maar aangewakkerd heeft. I know, klinkt cliché, maar hebben vele mensen niet hetzelfde gevoel over hun eigen andere idolen?
Anyway, ik heb áltijd al een zwak gehad voor de Bill met lange haren, schattige glimlach en kuiltjes in de wang. Maar als je dan eens denkt aan wat ze al meegemaakt hebben - er zijn héél wat hysterische en stalkerige fans, dat móet toch zo verstikkend zijn voor hen? Dan is het toch 'logisch' dat hij misschien iets minder wil opvallen en incognito wil zijn? Veranderingen zijn niet altijd slecht, weet je. Het hoort bij volwassen worden. Bovendien ziet hij er niet slecht uit, hij ziet er gezond uit, gespierder en ik denk dat de rustperiode hen wel goed doet, want ik denk dat de beroemdheid ook hun tol eist, sowieso. In mijn veel te lange reactie wou ik gewoon maar zeggen dat Bill voor mij altijd Bill blijft. Zijn nieuwe look zal vast wel wennen. Zolang hij gelukkig en gezond is, hebben we niets te klagen, toch?
[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 16:28 ]
There will be beauty from pain.