• maar ik heb werkelijk geen idee of ik hiermee moet doorgaan of niet. Het kwam zo'n tien minuten geleden mijn gedachten binnen en het moet ook nog zwaar uitgewerkt worden, maar dit zijn ongeveer de dingen die ik wil dat er gebeuren. Ik weet niet of het iemand aanspreekt of nog verbetert moet worden maar suggesties zijn in ieder geval altijd welkom c:

    Mary - Marilyn voor vrienden, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Het werd haar moeder al verteld vanaf ze trouwde dat ze weinig kans had om kinderen te krijgen, toen het uiteindelijk zo was kreeg ze een miskraam na het kind acht maanden gedragen te hebben. Drie jaar later werd Mary geboren, iedereen was trots op het nieuwe familielid, terwijl zij nog geen idee hadden wat voor problemen zij zou opleveren.
    Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hmm, die lijkt me cool.
    Waarschuw je me als je er mee begint?


    That is a perfect copy of reality.

    Paralyzedx schreef:
    Hmm, die lijkt me cool.
    Waarschuw je me als je er mee begint?


    I will, ik zal proberen de eerste vier hoofdstukken voor vrijdag te schrijven haha c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    There will be beauty from pain.

    Hij doet me denken aan iets dat tijden geleden in het nieuws was. ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Hij doet me denken aan iets dat tijden geleden in het nieuws was. ._.


    Wil het mij ook laten weten? Ik verf mijn haar trouwens ook, zwart. Maar ik ben gothic, dat is weer een ander verhaal! xD

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:40 ]


    Life is full of fake people

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:

    Tis niks voor mij, maar ik denk dat heel veel mensen dit wel zouden lezen! Doen dus (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    Pretty is just a pretty word.

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    Het orakel van Delphi.

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik vind het ook wel wat. Mij mag je ook waarschuwen, dan neem ik wel een kijkje en zie ik of ik het wat vind (:


    26 - 02 - '16