• Ten eerste, ik heb Sims 1 alleen met wat van die cd's waarmee je dan extra's kan toevoegen. Dat leek me belangrijk om even te vermelden.

    Maar ik heb dus wat vraagjes over het spelletje Sims.

    Ik heb twee sims in een huis, een man en een vrouw maar die kunnen niet bij elkaar slapen als ze niet genoeg communiceren maar hoe kan ik ze voldoende laten communiceren?

    Bij die twee sims is een clown, ik word gek van die clown maar hoe krijg ik hem weg zonder de clwonvangers te bellen aangezien mijn sims niet voldoende geld hebben?

    Waarom werken de sims niet altijd mee als ik ze gelukkig wil maken of houden?

    Waarom werken de sims zo lang? (De mijne hebben nu hun begin baan zeg maar die ze vanaf het begin van het spel hebben)

    Moet je de sims veel met elkaar om laten gaan?

    Hoe kan ik mijn alleen staande vrouwelijke sim aan een mannelijke sim koppelen?

    Veel vragen, sorry maar als jullie het antwoord weten zouden jullie me erg blij maken als jullie die neer zetten in reactie, gb of een pb.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    WOW, oude sims heb jij xD
    Sims1 werkt volgens mij niet eens meer op mijn computer.
    Oké ik weet niet overal antwoord op maar:
    1. Gewoon heeeeeel veeeeeel laten praten. Dan kan je vanzelf verder komen.
    Datzelfde antwoord geldt ook voor vraag 6.
    4. I don't know, omdat ze geld nodig hebben (: Je kan wel de tijd doorspoelen, of, als je niet wil dat ze werken, kan je ook geldcodes gebruiken. Ik weet niet welke geldcodes er werken bij de sims1 maar ik denk "Motherlode"
    5. Ligt eraan wat je met ze wil bereiken. Wil je dat ze verliefd worden; dan wel.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Over die vraag van de clown.. Als goed is heb jij een schilderij in je huis hangen met die clown erop.. Die schilderij moet je weghalen.
    [Of de clown daarna ook gelijk weggaat weet ik niet..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen garantie op volledig juiste antwoorden, het is jaren geleden dat ik de sims 1 gespeeld heb. (cat)

    Ik heb twee sims in een huis, een man en een vrouw maar die kunnen niet bij elkaar slapen als ze niet genoeg communiceren maar hoe kan ik ze voldoende laten communiceren?

    heel veel laten praten.

    Bij die twee sims is een clown, ik word gek van die clown maar hoe krijg ik hem weg zonder de clwonvangers te bellen aangezien mijn sims niet voldoende geld hebben?

    Inderdaad, het schilderij met de clown op weghalen, of ctrl + alt + c drukken en dan motherlode typen. Hello money!

    Waarom werken de sims niet altijd mee als ik ze gelukkig wil maken of houden?

    Omdat sims soms heel eigenzinnig kunnen zijn, niets aan te doen.

    Waarom werken de sims zo lang? (De mijne hebben nu hun begin baan zeg maar die ze vanaf het begin van het spel hebben)

    eh, hoe bedoel je?

    Moet je de sims veel met elkaar om laten gaan?

    Best wel.

    Hoe kan ik mijn alleen staande vrouwelijke sim aan een mannelijke sim koppelen?

    Veel laten praten en flirten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb twee sims in een huis, een man en een vrouw maar die kunnen niet bij elkaar slapen als ze niet genoeg communiceren maar hoe kan ik ze voldoende laten communiceren?

    Door ze veel met elkaar te laten praten, elkaar te vermaken, complimenten geven. In elk geval geen dingen die gemeen zijn ;)

    Bij die twee sims is een clown, ik word gek van die clown maar hoe krijg ik hem weg zonder de clwonvangers te bellen aangezien mijn sims niet voldoende geld hebben?

    Waarschijnlijk heb je een schilderij ergens ophangen van die clown, die moet je verkopen ;) En je kan hem ook gewoon negeren, dan gaat hij na een paar dagen wel weg.

    Waarom werken de sims niet altijd mee als ik ze gelukkig wil maken of houden?

    Omdat je waarschijnlijk vrije wil aan hebt staan. Bij de opties in het menu kan je die uitzetten. Zo doen ze niks meer wat jij niet wilt. Maar dan moet je je sims wel goed in de gaten houden. Ze gaan dan niet uit zichzelf naar de wc gaan enzo. Ze blijven dan stil staan ;)

    Waarom werken de sims zo lang? (De mijne hebben nu hun begin baan zeg maar die ze vanaf het begin van het spel hebben)

    Dat is nu eenmaal de instelling van het spel, daar kan je niks aan doen. Tenzij je promotie behaalt door vrienden te maken en vaardigheidspunten te halen.

    Moet je de sims veel met elkaar om laten gaan?

    Het moet niet. Maar voor promoties is dat wel nodig, daarvoor hebben ze vrienden nodig ;) En het is ook handig voor je sociaal meter, als die leeg raakt is het moeilijk deze weer op te vullen.

    Hoe kan ik mijn alleen staande vrouwelijke sim aan een mannelijke sim koppelen?

    Veel praten, complimenten geven en flirten. Flirten zou ik pas doen als ze bevriend zijn. Door de meeste sims wordt dat niet gewaardeerd :P Dus pas flirten als ze bevriend zijn en als het lijntje rond de 75 procent is, kan je proberen te kussen en knuffelen ;) Dan komt het vanzelf wel. Als je aanvullingen hebt, kan je ze ook laten daten!

    Veel vragen, sorry maar als jullie het antwoord weten zouden jullie me erg blij maken als jullie die neer zetten in reactie, gb of een pb.

    Graag gedaan, ik heb zelf jaren lang sims gespeeld. Ben al begonnen toen ik een jaar of 4 was, nu heb ik er minder de tijd voor. Maar ik ben zowat een expert :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij de Sims 1 is de code geen Motherlode toch? Want die is toch van de Sims 3?
    -> Topic verplaatst naar Multimedia.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Bij de Sims 1 is de code geen Motherlode toch? Want die is toch van de Sims 3?
    -> Topic verplaatst naar Multimedia.


    Ik weet wel dat Motherlood bij sims 2&3 hoort... bijSims 1 ken ik alleen rosebud of zo? I dunno..

    [heb ff opgezocht]


    Klapaucius - 1000 Simoleons Werkt alleen bij het basispakket
    Rosebud - 1000 Simoleons
    ! Herhaal laatste code
    ; Scheidt meerdere codes van elkaar

    Dus je typt bijvoorbeeld :
    CTRL + SHIFT + C
    Rosebud dan klik je op enter
    CTRL + SHIFT + C
    !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Landon schreef:
    Bij de Sims 1 is de code geen Motherlode toch? Want die is toch van de Sims 3?
    -> Topic verplaatst naar Multimedia.


    Sorry, voor het verkeerd plaatsen van het topic.:$


    Physics is awesome

    Yulivee schreef:
    Geen garantie op volledig juiste antwoorden, het is jaren geleden dat ik de sims 1 gespeeld heb. (cat)

    Ik heb twee sims in een huis, een man en een vrouw maar die kunnen niet bij elkaar slapen als ze niet genoeg communiceren maar hoe kan ik ze voldoende laten communiceren?

    heel veel laten praten.

    Bij die twee sims is een clown, ik word gek van die clown maar hoe krijg ik hem weg zonder de clwonvangers te bellen aangezien mijn sims niet voldoende geld hebben?

    Inderdaad, het schilderij met de clown op weghalen, of ctrl + alt + c drukken en dan motherlode typen. Hello money!

    Waarom werken de sims niet altijd mee als ik ze gelukkig wil maken of houden?

    Omdat sims soms heel eigenzinnig kunnen zijn, niets aan te doen.

    Waarom werken de sims zo lang? (De mijne hebben nu hun begin baan zeg maar die ze vanaf het begin van het spel hebben)

    eh, hoe bedoel je?

    Moet je de sims veel met elkaar om laten gaan?

    Best wel.

    Hoe kan ik mijn alleen staande vrouwelijke sim aan een mannelijke sim koppelen?

    Veel laten praten en flirten.


    Oké, ik snap het. Ik had ook op internet gelezen dat je dat schilderij van de clown in principe op de een of andere manier zou moeten kunnen verbranden maar ik ben bang als ik dat probeer dat ik dan per ongeluk mijn sims vermoord.

    Nog een vraagje

    Ik heb een gezin met sims, man + vrouw + dochter en bij is nu al twee keer brand geweest zonder dat ik iets heb gedaan om brand te stichten, enig idee hoe dat kan?

    Bedankt voor het beantwoorden van de vragen!

    @nerveus & BritishCandy

    Jullie ook bedankt voor het beantwoorden van de vragen.


    Physics is awesome