Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
Nefie schreef:
Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;
Nefie schreef:
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer
Meh, sómmige stellingen kunnen inderdaad te hoog gegrepen zijn voor sómmige mensen. Ik geloof dat er genoeg mensen zijn hier die soms heel fel op stellingen reageren, terwijl ze er als ze wat volwassener zijn later, misschien anders op zouden reageren.
Maar natuurlijk heb je ook een aantal mensen die al heel verstandig zijn voor hun leeftijd.