• Ugh, ik heb een klein sneetje onder mijn rechteroog. Ik pakte mijn kat daarnet op en toen begon hij plots in mijn haar te kruipen en zette hij zijn nagels onder mijn oog. AL DAT BLOED! D:

    Nog iemand met moordlustige katten/honden/hamsters/cavia's/...? (cat)

    Konijnen ._. Ik was mijn konijn aan het borstelen, springt ie volop in mn gezicht.

    Ew, I hate blood. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pijnlijk!
    Mijn hamster bijt mij altijd. Hij houdt niet van me.:c


    everything, in time

    Konijn, lief beest, bijt alleen als je in z'n hok komt, met een snelheid komt'ie op je af en grommen

    Eerst had ik ook een hamster Snuggels, super cool beest, hij beet alleen met beste vriendin en bleef dan gewoon aan haar vinger hangen, iedere keer als ze hem aaide, humor! :)


    ©1998

    Uneventful schreef:
    Ew, I hate blood. D:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik werk in een dierenwinkel en daar was 1 hamster die mij echt niet mocht.
    Als ik met mn hand in zn hok kwam ging hij op zn achterpoten staan met zijn bek open en zn voorpoten naar mij uitgestoken, klaar om me te grijpen en te bijten. Rotbeest, blij dat hij verkocht is.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    mijn rat klimt letterlijk overal...
    en ze vergeet soms nogal is dat ze scherpe nagels heeft
    dat is wel pijnlijk op plekken *kuch*borstengezicht*kuch*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Snoozer is lief :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ouch :o
    Laatst had een kat in het dierenasiel me gebeten en toen moest ik een verbandje om en een tetanus prik halen :{


    As travars

    Ik heb moordlustige kruidenboterbakjes. De afgelopen twee keer dat ik zo'n bakje open maakte, sneed de rand ervan in mijn vinger.. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:59 ]


    Bad decisions make good stories.

    Nee, Maar als ik terug kwam van mijn vriendin te bezoeken
    ging ik mijn kamer in en zag dat mijn kat over gegeven geeft.
    Man ik was daar vies in om dat op te rapen.
    En mijn zus kan het weten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    MadameParis schreef:
    Ik heb moordlustige kruidenboterbakjes. De afgelopen twee keer dat ik zo'n bakje open maakte, sneed de rand ervan in mijn vinger.. (cat)


    HAHA Dat is niet eens een dier :'D

    Toen ik klein was, liep ik trots met de kat door het huis. Ik deed de deur achter me dicht, maar blijkbaar zat de staart van de kat er tussen. Krabde me flink in mijn gezicht. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Toen ik klein was, liep ik trots met de kat door het huis. Ik deed de deur achter me dicht, maar blijkbaar zat de staart van de kat er tussen. Krabde me flink in mijn gezicht. :')

    Zoiets heb ik ook een keer gedaan :$
    ik liep de kamer in(zonder kat) en wilde deur achter me dicht doen maar op een of andere manier lukte dat niet dus trok ik nog wat harder en toen begon mijn kwt ineens te krijsen. Bleek dat die er tussen zat :/


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wees blij dat het niet in je oog was haha :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.